Mára nem terveztünk igazából semmit, mert úgy gondoltam, hogy mindent megnéztünk, amit egy hét alatt érdemes volt. Nem akartam túl sokat se, hiszen nem hajtott minket a tatár és szerintem Panka élményekkel tele fog hazamenni. Úgyhogy reggel sokáig aludtunk, reggeli után úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Vaihingenbe és bevásárolunk a vasárnapi útra, valamint viszünk az otthoniaknak is ezt-azt. Beszabadultunk az 1€-s boltba, ahol Panka szerint fülbevaló-Kánaán volt, amiből be is vásárolt az otthoniaknak, hogy maradandó szuvenyiricskit is vigyünk haza. :)) Utána bementünk egy másik boltba, ott vettem Mártikának Süß-pikantot, illetve a szokásos csokis vásárlás sem maradhatott el. Hazaértünk délután valamikor, megkajáltunk és elkezdtünk pakolni. Örültem, hogy ott volt Panka, mert én már régen elsírtam volna magam, mert nem tudok pakolni. Így is volt olyan, hogy ültem a földön és tehetetlenül néztem, hogy milyen kilátástalanul sok a cucc. :SS Nagy nehezen sikerült összepakolni és lemérni mindent: lett egy nagy és egy kis gurulós bőrönd, egy nagy túrazsák, 2 hátizsák és az elmaradhatatlan katicás Tesco-s szatyor az ágyneművel. :)) Este Kati meglepetéssel készült: főzött nekünk vacsorát (sült csirkecomb krumplipürével). Vettünk egy üveg pezsgőt, illetve főztünk egy utolsó forralt bort is. Nagyon jó hangulatú este volt, beszélgettünk egy csomót, volt vagy 11 óra mikor kiísértem Katit. Összeszedtem némi cuccot, amit nem tudtam hazavinni (mosópor, öblítő, margarin... stb.), ezeket odaadtam Katinak, ő biztosan hasznát tudja még venni a következő félévben. Utána még megnéztünk Pankával egy filmet, az Alkonyatot. Soká aludtunk el, bár én megint nem sokat aludtam, mert már megint izgultam, mint anno, december 20-án. :) Csak ez már végleges...

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.03.01. 00:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr691801727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása