Ez most újabb 2 nap lesz egyben, mivel nem történt szintén sokminden, így nem láttam értelmét külön leírni. Szerdán nem volt órám, délelőtt sokáig aludtam. Ebédelni a menzán ettünk Krisztivel: krumplileves volt és sertéspörkölt krumplival meg káposzta-salátával. Ebéd után visszajöttem a koliba és írtam megint a cikket: lefordítottam 2 német és 3 szakirodalmat, illetve összeállítottam a vázlatát a majdani dolgozatnak, ezzel el is telt a nap. Kaptunk egy mailt a természetvédelem tanártól, hogy elnézést kér, amiért nem volt az irodájában a megbeszélt időpontban, és írta, hogy csütörtök reggel szívesen lát bennünket. Ha jobban belegondolunk, otthon ilyen sincs. :D:D Este beszéltem az otthoniakkal, utána lefeküdtem aludni.

Reggel elmentünk négyen a természetvédelem tanárhoz. Leadtuk a dolgozatot, illetve feliratkoztunk a vizsgára is: február 16-án, kedden délután fogunk menni, én Katival fogok párban vizsgázni, ennyi engedményt kaptunk. :) Továbbá elmondtuk neki, h nekünk kicsit sok az anyag, meg ugye a nyelvi nehézségek is ..., egy szó mint száz, mondta, h csak olvassuk át akkor az előadásanyagot, de többségében a dolgozattal kapcsolatban fog akkor kérdezni. Jupijúúú!!! :D:D Ennek nagyon örültünk, főleg azért, mert a dolgozatból nem lesz nehéz beszámolni. :) Délben Krisztinél ebédeltünk, maradt még a gombás húsból. Délután nem volt kedvem angolra menni, de csak rábeszéltek, h az utolsóra illik elmenni. :) Azonban kiderült, h nem az utolsó lenne, mert még jövő héten is lesz két óra. Arra viszont biztosan nem fogok menni, még van 4 hiányzási lehetőségem, és amúgy is tanulnom kell. Este ismét a cikket írtam, összeállítottam a szakirodalmi részt azokból, amiket lefordítottam tegnap. Este derült ki, hogy a marketing tantárgy keretein belüli pénteki gyárlátogatás egy kicsit hosszabb lenne, mint amit mi gondoltunk: reggel 8tól este 8ig. Úgyhogy lemondtam a dologról, ennyire azért nem érdekel. Beszélgettem az otthoniakkal, majd aludni tértem.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.05. 00:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr721736871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása