Ma déligalvás volt. :D:D Kitakarítottam, elmosogattam a tegnapi alapozás után, majd elmentem Krisztihez. Mire odaértem, ő már összekészítette a kaját: rakott karfiolt csinált egy jó nagy adagot, úgyhogy elég lesz egy darabig. :)) Megkajálunk, átmentem Katihoz, segítettem neki tantárgyat felvenni, beszélgettünk egy kicsit, majd visszajöttem és azóta nem csinálok semmit. Ülök a gép előtt, rendezkedtem még egy kicsit a szobában és már nagyon be vagyok zsongva. Holnap ugyanis jön Panka, már alig várom. Ja, és már csak egy hét, és megyünk haza. Ezt meg különösképpen várom. :D:D Sztem megnézek még néhány IHM részt, és lefekszem aludni, mert holnap délelőtt elkezdünk intézkedni, hogy nyugodtan haza tudjunk menni. :)) Nyugodalmas Jóéjt mindenkinek!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.21. 22:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr381779524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása