Vasárnap éjszaka alig aludtam valamit, nemcsak azért, mert nem volt rá elég idő, hanem mert nem jött álom egyátalán a szememre. Hétfőn 10kor kikecmeregtem az ágyból, lezuhanyoztam, hogy ne érezzem magam mosott sz@rnak, de nem sokat segített. Kriszti jött hozzám a vizsgája után: németből volt neki szóbelije, de az eredményt nem mondták meg neki, de szerinte jól sikerült. :)) Elmentünk ebédelni, utána visszajöttem és elálmosodtam egy kicsit, így lefeküdtem aludni. Most azonban a kedves német munkások húzták keresztül a számításaimat: ahogy nyílik az idő, ők is újra megjelentek ütvefúróikkal, amit előszeretettel használtak is ebben az időben, amikor aludni szerettem volna. Nagy nehezen sikerült kb. másfél órácskát aludnom, ez is valami. Este átmentem Krisztihez, mert a vacsorámat ott hagytam, és ha már úgyis ott voltam, meg is kajáltunk együtt. Utána visszajöttem, majd fényképeket rendezgettem, beszélgettem, illetve hozzáláttam a projektmenedzsment tanulásának is.

Kedden szintén nem történt túl sok minden, de a vizsgaidőszak már csak ilyen. Elkísértem Krisztit és Babyt a szociológia tanszékre, szerettek volna egy beadandót csinálni, de sajnos a tanár azt mondta, hogy ez csak abban az esetben lehetséges, ha jártak órára, ami azonban nem történt meg. :D Úgyhogy más beadandós "vizsga" után kell nézniük. Utána ebéd Krisztinél, majd haza és most nem aludtam délután, hanem tanultam: kiegészítettem a kommunikáció és a projekt előadásokat is, majd olvasgattam őket. Más nem is történt.

Szerdán sokáig aludtam, madj ebéd Krisztinél: gyors kajákat csinálunk, h ne töltsük a főzéssel az időt és tudjunk tanulni. Krumplit sütöttünk és halrudacskát, mert ugye a halból sosem elég. :D Csináltunk annyit, hogy vacsorára is maradt, de most nem hagytam ott Krisztinél. :) Utána hazajöttem, aludtam egy órácskát, majd nekiláttam ismét a tanulásnak: kiszótáraztam, amit ki kellett még, de nem lesz nehéz, legalábbis most úgy érzem, de nem szeretném elkiabálni. :)

Csütörtökön a menzán ettünk, curry-s pulyka volt. Még jó, h vittünk magunkkal dobozkát, mert a konyhás néni ismét kegyes volt és jó nagy adagot kaptunk, így a maradékot elhoztam, vacsorára pont jó volt. Ebéd után elmentünk a helyi ajándék+könyvesboltba és vettünk magunknak egy-egy Uni Hohenheim-os pólót, h legyen emlékbe. :) Délutáni alvás most sem volt, átkapcsoltam szivacs üzemmódba és nagyon tanultam. :D:D Holnap 13-tól vizsgázok, mindkét vizsga 30 perces lesz, lehet szurkolni, illetve nem szurkolni. :D Na de lassan fekszem is, h holnap pihent legyek.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.12. 00:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr811741070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása