A mai napom nem volt valami fényes, sajnos utolért a honvágy. Viszont ezt is tudtam előre, hogy ez a nap ilyen lesz. :( Ma volt ugyanis a Böllértalálkozó, ja és este a farsangi mulatság a Luciferben. Sikerült aludnom 12 órahosszát, mindeközben felhívott Imi, h "szegííííny Ibike", és sokmindenki hangját megismertem még közben. :) A "még 5 percre visszabújok" dologból sajna 1 órahossza lett, így sikerült elkésnem a főzésről. Krisztivel gombakrémlevest és gazdag paprikáskrumplit csináltunk. Nagyon jó volt, bár az illatok annyira átjártak, h nem sokat ettünk. Főzés közben bejött Kriszti szomszédja, kaját csinált magának, közbe nézte, ahogy szeletelem a füstölt kolbászt. Nem bírta megállni, hogy megkérdezze, mi az? :) Mondtam, h kolbász, ungarische Spezialität, és hogy kóstolja meg. :D Annyira bejött neki, hogy kérdezte, hogy ha legközelebb megyünk haza, akkor nem hoznánk-e neki majd. Amikor pedig mondtuk neki, h nem lesz legközelebb, igencsak elszomorodott. Megettük a paprikáskrumplit, döglöttünk még egy kicsit, majd hazaindultam. Mosni akartam, de este 7ig a mosodakulcsot kerestem, nem lett meg, úgyhogy a mosást áttettem holnapra. Este rövid élménybeszámolót kaptam Gyuszi bácsitól és néhány töpörtyűtől is. :) Jó bulit kívántam a farsangra, majd msn, és alvás. Olvastam ma egy cikket arról, h csak a lusta lajhárok képesek egész nap aludni. Azt hiszem rólam megfeledkeztek, amikor ezt a tanulmányt készítették. :D:D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.14. 01:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr331756213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása