Pénteken tudtam sokáig aludni, hiszen a marketing elmaradt, mert beteg lett a tanár. Délre mentünk ebédelni a menzára: brokkoli krémleves volt és hal krumplival meg sajtmártással, ja és saláta. Annyira, de annyira jóllaktam, h csak na. :D:D Utána gyorsan beszaladtunk a könyvtárba, Babynak kellett volna egy könyv, de nem volt bent. Utána természetvédelem volt, a tanár nem nagyon akart előadás közben levegőt venni, annyira hadart. :) Kedden leadjuk a dolgozatot és bízunk benne, hogy ezzel az óra gyakorlati részét letudjuk. Természetvédelem után kommunikációm volt, az utolsó előadás volt, és elég jónak mondhatom: zárszóként sikeres vizsgát kívánt a tanár mindenkinek. Óra után elmentem a boltba bevásárolni a 7végére, majd lefeküdtem aludni, mert fájt a fejem. Akkorát aludtam, hogy 7 után keltem fel. Beszélgettem este az otthoniakkal, majd lefekvés előtti kikapcsolódásképpen megnéztem néhány videót a Kevi Tv honlapján. :)

Szombaton átmentem Krisztihez, csináltunk kaját: én most szalonnát sütöttem meg tojást, erre éheztem. :) Amikor mentem, még olyan szép idő volt, viszont visszafele olyan ítéletidő lett, hogy azt hittem sose érek haza. Eszembe jutott Egri Robi mondása: kevés vagy mint Malacka a szembeszélben. Na jelen esetben én éreztem magam Malackának! :D:D Amúgy egész nap esett a hó, de ahogy hallottam, otthon is. Beléptem a szobába, és megállapítottam, hogy mindenfele kiskavics van. :S Hirtelen felindulásból kitakarítottam, felmostam, leporoltam, szóval rend van. Leszedtem a ruhákat is, volt idejük megszáradni. :)) El akartam kezdeni írni a cikket, de nem volt kedvem hozzá, úgyhogy inkább beszélgettem. Mártikával fényképeket nézegettünk, töltöttünk fel, utána elköszöntünk, mert mentek a Luciferbe. :)) Ja, és 4 hét múlva otthon vagyok, furcsa. :)) Sztem megnézek még egy IHM-et, utána lefekszem aludni.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.31. 01:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr721716126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása