Mivel kedden nem csináltam semmit, így 2 nap intenzív tanulásba kezdtem, amiből mondanom sem kell, hogy a csütörtök lett az eredményesebb. :) A tanulás miatt ezért ismét két nap összefoglalója következik.

Szerdán délre mentem Krisztihez, ebédet főztünk: édes-savanyú mártásos csirkemellet rizzsel. Megebédeltünk, utána hazajöttem. A mai nap a szobám új arcainak felfedezéséről szólt. Még reggel beesett a labellom az ágyam alá, így néhány percet sikerült eltöltenem az ágy alatt, míg kihalásztam. Sebaj, ott még úgysem jártam. :D:D Utána egy tisztázásra váró ügy miatt (egybeesett-e a tavalyi hegyalja és a kisúji motoros?), felmásztam az asztalra, h megkeressem a legfelső polcon a naptáramat. A ruhásszekrény tetején valami fényeset láttam és megint ráraboltam szarka módjára. Egy opel schlusskulcs volt+lakáskulcs és egyebek. Gondolom az előző lakó hagyta itt, és mivel semmi dolgom nem volt a ruhásszekrény tetején, eddig rejtve volt az ittléte. Kimentem a parkolóba, de kocsi nem volt hozzá. Na mindegy, gondosan visszahelyeztem ugyanoda, majd örül neki a következő lakó. Kaptam egy mailt délután, hogy a pénteki vizsgára beosztották az embereket, de sajna mi Gyurival nem voltunk a listán, így írnom kellett egy mailt, de remélem rendben lesz. :) Este msn, IHM, majd alvás.

Csütörtökön reggel 10re mentem a házmesterhez, de nagyon benéztem az időpontot, mert csak 13tól "rendel". :D Ebédelni ma a menzán ettünk, de előtte bementünk Frau Renzhez, az itteni koordinátorhoz, aki elmondta, mik lesznek a teendők az utolsó héten. Ki kell jelentkeznünk a hivatalban, elintéznünk a bankot, majd pedig hozzá bemenni, a jegyekről szóló igazolást fogja kiadni. A kulcsot majd Kati adja át neki hétfőn. Utána a menzára mentünk: grízgaluska-leves volt és sajtos-őszibarackos pulykamell krumplipuffanccsal és salátával. Túl sokat nem ettem, úgyhogy ismét dobozolás lett belőle, de vacsorára megettem mindet. :) Ebéd után elmentem a házmesterhez, és kicserélte a rossz kártyámat díjmentesen, úgyhogy van egy tele mosókártyám, ami valószínűleg kihasználatlanul marad. Sebaj, majd elajándékozom Katinak, neki úgyis kell majd még. :) Kaptam választ a marketing vizsgával kapcsolatban és kiderült, hogy a németek után, 16:40kor fogunk vizsgázni. Örültem neki egy kicsit, mert így nyertem még egy napot. Este még tanultam, majd lefeküdtem aludni.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.21. 19:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr701779024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása