Nagy nap volt a mai, hiszen megérkezett Panka. :)) Délelőtt elkezdtünk intézkedni. A vizsgák jegyét sajna még most se tudtam meg, de holnapra kaptunk időpontot, remélem meglesz mindenből az igazolás. Utána a bankban volt egy jó körünk, ahol közölték, hogy csak személyesen tudjuk megszüntetni a számlánkat. A probléma ezzel csak az, hogy az utolsó havi lakbért erről szednék le, valamint a kaució is erre jönne vissza valamikor májusban. Többszöri intézkedést követően sikerült abban megállapodni a sulival, hogy nem kell elutalni az utolsó lakbért, hanem majd a kaució és a lakbér különbözetét visszautalják nekünk a magyar számlánkra. Holnap így meg is tudjuk szüntetni az itteni számlát. Megcsináltattam Pankának a hetijegyet, hogy nyugodtan tudjunk közlekedni, majd megebédeltünk a csajokkal a menzán, bár én csak egy kis levest ettem, mert fájt a gyomrom. :SS 2kor elindultunk Krisztivel a reptérre, csináltam névtáblát is, nem sokkal 3 előtt pedig meg is láttam fülig vigyor Tesókámat. :D:D Hazajöttünk, megkajáltunk, majd sétáltunk egy nagyot az egyetemen és környékén, elmentünk a Pennybe bevásárolni, majd benéztünk Krisztihez, megvacsiztunk és hazajöttünk. Beszéltünk anyával, örült, hogy épségben megérkezett Panka. Megnézünk még egy filmet, utána alvás lesz, mert holnap intézkedés délelőtt, kirándulás délután. :D:D Jajj, de jó is lesz... :)) Igyekszem minden nap jelentkezni, mert sok élmény lesz megint, az biztos. :D:D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.22. 21:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr281782414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása