Utolsó vizsgám napja. Gyurival és Krisztivel megebédeltünk a menzán: hal volt és paradicsom leves. Igaz, hogy csak levest meg salátát ettem, mert nem voltam éhes, kicsit izgultam. A halat a körettel bedobozoltam és hazavittem. Délután még olvasgattam egy kicsit, 4re oda akartam menni, hogy időben ott legyek. Gyuri fél4 körül szólt, hogy visszatáncol és nem jön. Na ő baja... Elmentem 4re, egyik teremben volt a tételhúzás, illetve a kidolgozás, míg a másik teremben a szóbeli vizsga a prof előtt. Ekkor már nagyon izgultam, mégiscsak német szóbeli vizsga, ráadásul marketingből, ami nem kifejezetten madarásznak való tantárgy, valljuk be... :D:D Miután az előtte lévő 2 srácot elkísérte a PhD-s vizsgázni, kihúztam a tételt és mondta a srác, hogy ha bármelyik nem megy, szóljak és kicseréli, csak dokumentálni kell. Kiment wc-re és mivel az eredeti tételszámokat nem írta fel és mivel egyedül voltam a teremben, ügyesokosan kiválogattam magamnak azt a 3 tételt, ami nagyon ment. Utána átkísért a profhoz, elmondtam mindent, majd kérdezett egyet még, arra is válaszoltam és mondta, hogy ez gyors és szép volt. Eredmény hétfőn lesz, de ezekután nyilván nem félek attól, hogy megbuktam volna. Visszamentem a koliba, elmentem Babyhoz segítkezni tolmácskodásban, mert sikerült kiadnia a szobát és volt tárgyalni az új lakó. Utána átmentem Krisztihez, ott megettem a vacsorámat (ebédemet), majd Gyuri kivasalta a hajamat, meg vágott is a végéből egy kicsit, közben bontottunk egy pezsgőt a vizsgaidőszakom végének tiszteletére. :) Soká keveredtem haza, kicsit msn-eztem, majd lefeküdtem aludni.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.21. 20:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr831779217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása