Mindkét napom ismét tanulós nap volt, bár korántsem olyan komoly, mint amennyire szerettem volna. Vasárnap felkeltem délelőtt, majd ebédelni indultam Krisztihez. Megkajáltunk, de most nem időztem annyit, mert jöttem vissza tanulni. Rájöttem, hogy a Takács Mama mondása nem teljesen igaz, miszerint lusta asszony mos vasárnap, mert az igazán lusta még vasárnap sem mos. :D:D Na Csíder Ibikének ezt sikerült bebizonyítania. :D:D Ugyan ki volt már készítve a ruha, de valahogy nem volt rá hajlandóságom. Majd holnap... Megtanultam a dolgozatot, amit írtunk természetvédelemből, mert a megbeszélésen a tanár azt mondta, hogy azt fogja kérdezni. Utána megnéztem még két IHM részt, és lefeküdtem aludni.

Hétfőn szintén nem történt túl sok érdemleges, vagy ami történt, az nem mondható kifejezetten jónak. Felkeltem reggel, hogy mosok. Meg is volt a mosodakulcs, átmentem, szabad volt a gép, gondoltam ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Jól gondoltam... Bepakoltam a ruhát, a mosóport, az öblítőt, beállítottam a programot, majd bedugtam a kártyát az automatába, az viszont sokadik próbálkozásra is a "hiba" üzenetet írta ki. 11 után jött Kriszti, mondtam neki, hogyha úgyis megyek kajálni, akkor átviszem hozzá a mosnivalót. Csak ott derült ki, hogy nem a mosógéppel van a baj, hanem a kártyámmal. Mostam vele már 2x és még lenne rajta 3, de valamiért nem szereti a gép. Úgyhogy lesz egy köröm a házmesternél, hogy segítsen megoldani a problémát, mert még egyszer kellene mosnom. Végül sikeresen kimostam és megsétáltattam a ruhákat. :)) Délután tanultam: kiegészítettem a dolgozatot egyéb magyar természetvédelemmel kapcsolatos dolgokkal, illetve átnéztem az előadásanyagokat is. Délutá kaptunk egy e-mailt, hogy sajnos nem tudják kiadni a szobánkat márciusra, valamint a bankszámlánkat se tudjuk megszüntetni, csak majd valamikor májusban, mert akkor kapjuk vissza a kauciót. Ezen borzasztóan felmérgeltem magam, mert ez a bürokrácia ezek szerint itt is szeret gáncsoskodni. Biztos lesz mit intéznünk majd utolsó héten. :SS Na de mindegy... Este korán lefeküdtem aludni. Kicsit izgulok a vizsga miatt, hiszen mégiscsak szóbeli vizsgáról van szó. (ja, és németül...)

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.16. 23:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr581765012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása