A mai nap az első két német nyelvű vizsgámról szólt. Vizsga előtt megebédeltünk a menzán: olasz zöldségleves volt és hal krumplival. :) Nagyon sokat nem ettem, a néni pedig ismét sokat adott, így bedobozoltam, majd jó lesz később alapon. :) Utána mentünk a vizsga helyszínére (Babyval és Krisztivel), azonban valami vizsga volt ott előtte, így csak reménykedni tudtunk, hogy jó helyre tudunk ülni. Az emberek folymatosan gyűltek, már-már azt hittük, be se férünk. Mindkét vizsga feladatlapját megkaptuk már az elején, és az 1 óra helyett (amit hittem), 2 órahossza állt rendelkezésünkre. Szerencsére le tudtunk ülni hárman egymás mellé. A kommunikáció vizsga nem volt rossz, kb 20 perc alatt meg tudtam írni, remélem jól sikerült. :) Viszont a projektmenedzsment nem ment valami fényesen. Számomra nem (és ahogy szétnéztünk, a németek számára sem) voltak logikusak a feladatok: a lényege annyi volt, hogy megtanultad otthon, amit megtanultál, és az alapján kaptál egy olyan feladatsort, h te vagy egy cég projektmenedzsere és ez meg ez a probléma, és akkor a tanult ismeretek alapján oldd meg. Na ez így annyira nem ment. :( Leírtam az elméletet amit megtanultam utána meg rizsáztam. Már ezért megérte kijönni, mert tudok németül rizsázni. :D:D Vizsga után elmentünk Krisztivel bevásárolni a hétvégére, utána elvittük Krisztihez a cuccokat. Megbeszéltük, h nem csinálunk semmit. :D:D Vettünk ilyen fornettihez hasonló levelestésztás fagyasztott sütit, azt megsütöttük, előtte megvacsoráztunk, beszélgettünk, megnéztük a csütörtöki Fábryt, utána hazaindultam. Kivételesen korán feküdtem, mert nagyon fáradt voltam. Elindítottam a gépen a hupikék törpikéket és jól elaludtam rajta. :)

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.13. 15:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr641756169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása