11ig alvás, pizsamás kajálás, dögrovódás - továbbra is pizsamában. Valahogy így telt el a délelőtt. 2kor találkoztam Krisztivel és Babyval, sétáltunk egy nagyot a hóesésben itt a parkban, illetve a botanikus kertben, fényképesztem is, fel is tettem, meg is lehet nézni. :D Séta után visszajöttünk ide, adtam Krsiztinek filmet, teáztunk, beszélgettünk. :) Utána kajáltam, pihiztem egy kicsit, majd leültem a gép elé, és eldöntöttem, hogy ma se csinálok semmit, majd hétfőn hozzálátok. :D:D Péntekre meghívást kaptunk egy buliba, a franciák búcsúbulit tartanak, ugyanis utaznak haza. Elrendeztek minden vizsgát, előrébb hozatták a tanárokkal, mivel nekik is kezdődik már otthon a félév. Úgyhogy elköszönünk tőlük, azt hiszem az összes ERASMUS-os közül ők voltak a legszimpibbek. Este amúgy nem történt sokminden, leszámítva, hogy rendeztünk egy hatalmas pletykapartyt: a 3 Csíder, Marica, Dzsimmy, majd később Dani. Kibeszéltük magunkat rendesen. :D:D Ja, és ez a hónap utolsó napja, ami azt jelenti, hogy a következő hónapban már megyek haza. Most, hogy mondta Celine is, hogy ő megy haza, nekem is kicsit mehetnékem lett. Na de már csak 28 nap. :)

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.31. 23:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr721718388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása