Úgy látszik, ez már nem változik. Mindig, amikor kikapcsolom a gépet, akkor jut eszembe, h a fenébe is, a blogot elfelejtettem és majd holnap... Ebből a holnapból utána pedig holnapután lesz és így tovább... Úgyhogy most is 3 nap eseményei következnek. :))

Kedden reggel utolsó projektmenedzsment óra volt és újabb meglepetés ért. A tanár összefoglalta, amit az eddigi előadásokon vettünk, hangsúlyozva a fontosabb dolgokat, illetve megmutatta az elmúlt 2 év vizsgadolgozatait - megoldással együtt!!! Magyarul (németül) a szánkba rágta az anyagot, és a vizsgát se nekünk kellett kétes eredetű helyekről megszerezni. :D Utána ebédeltünk Krisztivel a menzán: töltött sertésszelet volt krumplival és hagymás mártással. Ebéd után hazacsúszkáltam, mert valami meghatározhatatlan csapadék esett és ettől nagyon csúszott minden. Tényleg, azt még nem is mondtam, h itt nem sóval szórják az utakat, illetve járdákat, hanem apró kavicsokkal. Hatalmas előnye, h nem marja szét a só az ember cipőjét, viszont az egész szoba tele van kaviccsal, bármennyire is vigyázol, hogy ne járkálj nagyon cipőben a szobában. :)) Délután angol volt, a tanár közölte, hogy már több mint felét kijavította a teszteknek, ebből én kis naiv feltételeztem, hogy csütörtökre készen is lesz. De nem lett... Órán Kati prezentációt tartott Magyarországról, nagyon jó volt: szépen összerakott előadás volt egy jó videóval ( www.youtube.com/watch ) aminek a zenéjébe különösen beleszerettem. Ja, és az egészet megkoronázta Kati azzal, hogy sütött palacsintát is. Óra után elmentem a Pennybe és vettem horribilis indokolatlan mennyiségű gyümölcsöt, mert nagyon ráéheztem. :D Este intenzíven nekiláttam a természetvédelem dolgozat rám eső részének, a magyar részével készen is lettem.

Szerdán szabadnapos voltam. Krisztivel és Babyval ebédeltünk a menzán: párolt sertésszelet volt krumplival és párolt zöldséggel. Nem tudom, hogy csúnyán néztem-e a nénire, vagy csak látszott, hogy sokat szoktam enni, mindenesetre két húst kaptam és sok köretet, szóval nem bírtam megenni, így egy ügyesen megszerzett salátástálban elhoztam a másik felét, amit aztán vacsorára meg is ettem. Egész délután fordítottam, már rendesen elfáradtam a végére, de készen lettem. Elküdtem Katinak, majd ő fogja összefésülni. Este megnéztem még két IHM-et, jót kacagtam rajta még most is. Ja, és hogy valami rosszat is mondjak: kicsattant a szám és borzasztóan fáj. Megnyugtatok mindenkit, semmi kisebbségi ill. néger fiatalember nincs a dologban, de még csak nem is ettem ill. ittam senki után. :)) Számomra is érthetetlen... :(

Csütörtökön együtt ebédeltem Krisztivel, Maxime-mal és még egy valakivel. :D Nem emlékszem a nevére, sőt ha jobban belegondolok, nem is mutatkozott be. :)) Paradicsomleves volt és gombás szószos tészta salátával, amit ismét nem tudtam megenni, de már saját dobozban hoztam el. Egész nap szállingózott a hó és elég hideg is volt. Délután angolom volt, de szinte úgy állt a helyzet, hogy csak nekem volt házim, hozzáteszem, azt is ebéd után írtam meg gyorsan. Mint már írtam korábban, eredményt továbbra sem tudok, viszont már megígérte a tanár, hogy keddre kijavítja, szóval nem kell tovább izgulni. :)) Ja, és kedves barátném megint megcsillogtatta földrajztudását: megkérdezte, h mi az a Trinidad és elég furán nézett, mikor kiderült, h egy ország... (már megint, ebben a félévben a második) :D Angol után megnéztem az Ozsi által ajánlott Ház a tónál c. filmet és nagyon tetszett. :)) Utána aludtam egy keveset, de tényleg nem sokat. Majd beszéltem a kiscsaládommal, disznóvágás volt otthon, és kaja után felhívtak és körbemutogatták a sok disznótoros kaját. Ilyenkor sajnálom igazán, hogy a Mézgáék féle kapcsford nem működik. :)) Egyébként pedig jó volt látni a családot. :) Kiderült, hogy nem lesz reggel marketing, mert beteg lett a tanár, így csak délre megyünk ebédelni, utána természetvédelem, majd kommunikáció. Most még lehet megnézek egy IHM-et, utána pedig alszok.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.29. 00:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr221711430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása