Na jól lemaradtam, az már biztos! :D Bocsánat mindenkitől, aki várta a fejleményeket, de mindhiába. Hozzá kell tennem, hogy nem történt túl sok minden.

Csütörtökön elmentem Krisztihez, megebédeltünk, utána angolom volt. Sajnos nem tudtuk meg, h sikerült a vizsga, de a legszomorúbb, hogy nem is mondott róla semmit, hogy mikorra várható. :(( Mindegy, türelmes vagyok. Óra után hazajöttem, és nem csináltam semmit, ismét. :D:D Ja, és nem unalmas. :))

Pénteken reggel most nem volt marketing. Megebédeltünk a menzán, de nem mentünk be természetvédelemre. Ja, hal volt, és még mindig jó. :D:D Kati megkérdezte a tanártól természetvédelmen, h lesz a vizsga, és kiderült, h kötetlen az időpont, aminek én csak örülni tudok. :) Kommunikácón voltam délután, nem volt rossz, bár volt már jobb is. Utána elmentünk Gyurival vásárolni,vettem 1 üveg epres pezsgőt, mert Krisztivel akartunk inni szombaton. ;) Este a szokásos netezés, majd megnéztem egy filmet: Galaxis útikalauz stopposoknak. Az első jelző, ami eszembe jutott a filmről, miután vége lett, hogy beteg!! De jó értelemben! :D Viszont meg kell néznem még egy párszor, hogy minden eljusson a kókuszba. :))

Szombaton mentem főzni Krisztihez. Borsóleves volt az ebéd és tejfölös-majorannás pulykamell tésztával. Nagyon jóllaktunk, utána megbeszéltük, h kimozdulunk és elmegyünk egy kilátóhoz Killesbergbe, nem annyira messze. Sajnos azonban a kilátó be volt zárva, valószínűleg a hó és a jég miatt. Sétáltunk egy kicsit ott a parkban, majd hazaindultunk. Útközben kitaláltuk, hogy este mozizni kellene, meg ugye ott volt a pezsgő is. Útközben bejöttem a koliba a laptopomért, tettem el némi rágcsát is, és mentem Krisztihez. Megnéztük a Brigantykat, majd az Én, a nő, plusz egy főt és kb. fél10 volt, mire hazaértem. Mivel msn-en nem sokan voltak fent (a többség a kevi éjszakában volt), így korán lefeküdtem.

Vasárnap együtt ebédeltünk Krisztinél, majd mindenki ment haza, takarítási nap lett volna, de nem nagyon volt kedvem hozzá. Inkább írtam a természetvédelem dolgozatot, jó volna minél hamarabb leadni. Nagyon nem is történt más aznap, leszámítva, hogy a Csíderjányokkal jót pletykáltunk, elmesélték, mi történt szombaton, nehogy kimaradjak bármiből is.

Hétfőn megcsináltam a füstölt szalonnás rántottát, amire már régóta ráéheztem. Pakolásztam, takarítottam, mosni viszont nem tudtam, mert állandóan foglalt volt. Meg is állapítottam, hogy kezdődik megint ez a herce-hurca. :S Na mindegy, majd holnap. Panka mondta, hogy addig ne törődjek vele, amíg van tiszta bugyim. :D:D Végülis, ez is egyfajta hozzáállás. :)) Délután, illetve este befejeztem a dolgozatot magyarul, már "csak" le kell fordítani németre. Ja, és megnéztem az utolsó HIMYM részt is, ami a rendelkezésemre állt, a továbbiakra várnom kell márciusig. :(( De úgy kell nekem, miértnem osztottam be jobban. Ja, és volt egy téves hívásom is, egy csajszi volt, angolul beszélt és megkérdezte, h milyen szobaszámot hívott. Megmondtam, erre megkérdezte, h nem ismerem-e XY-t, de sose hallottam még azt a nevet. Elnézést kért, jó éjszakát kívánt és letette. :D Mik vannak?! :)) Most viszont ideje nyugovóra térni. :)

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.26. 00:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr21702566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása