Na elkezdődött a folyamat, megfeledkezek a blogírásról. :( Vagyis nem megfeledkezek, csak olyan sokáig fent vagyok, meg msn-ezek, hogy utána nincs kedvem megírni. Na de ezentúl majd jobban igyekszem. Még mielőtt belefognék a történtek ismertetésébe, szeretnék egy nagyon fontos és nagyon-nagyon-nagyon jó dolgot közölni Veletek: ELKÖLTÖZÖTT A NÉGER!!! :D:D Ezek szerint csak tudok egy kicsit angolul, mert jól értettem, mikor azt mondta, h csak 2 hónapot marad. :D:D De a kisördög mindig ott motoszkál, ezt nem kell senkinek sem mondani. Szóval nincs itt, és ez a lényeg. :))

Csütörtökön belevetettem magam újra az egyetemi életbe, bár ez még elég lájti volt: angolon voltam. Hamar eltelt családias környezetben, nem voltunk sokan, szituációs feladatot gyakoroltunk, valamint feladatokat oldottunk meg a keddi vizsgával kapcsolatban. Bizony, kedden megejtem az első vizsgámat! :) Megsúgom, nem ez lesz a legnehezebb. ;) Angol után beugrottam Babyhoz, beszélgettünk egy csomót, valamikor 8körül értem haza. Utána vacsora, gép, fürdés, fekvés...

Pénteken jött az igazi mélyvíz: 10től délután 4ig órám volt, eléggé lezsibbasztott. :SS  Marketing volt, természetvédelem és kommunikáció. Elég hamar eltelt, bár voltak már ezek az órák jobbak is. Természetvédelemből még mindig nem tudjuk, mikor lesz a vizsga, de majdcsak kiderül. :) Utána elmentünk Babyval vásárolni: kaját hétvégére, meg magamnak egy övet, mert az előző már használhatatlan volt és szerencsére egynémelyik nadrágom igényli: vagy a nadrág lett nagyobb vagy én kisebb. :D:D Este visszajöttem, vacsoráztam, csináltam Krisztinek egy névtáblát, néztem jópár HIMYM részt, utána nyugovóra tértem. Szállingózott este a hó, de olyan aranyosan, megcsiklandozta az arcomat, olyan boldogságosság volt. :))

Elhatároztam, hogy szombaton tanulok, de úgy látszik, itt is hasonló a vizsgához való hozzáállásom, mint otthon. Nem lett a tanulásból semmi! :D:D Sokáig aludtam, ebédeltem, majd kimentünk Kriszti elé a reptérre. Tök jó volt találkozni, együtt a csapat!!! Már csak Gyuri nincs itt, de ő majd kedden érkezik vonattal. Gyorsan bevásároltunk Krisztivel, majd irány a főhadiszállás: Kriszti kolija. Főztünk estebédet, vagy nem tudom minek hívják: lakodalmas húslevest és sajtszószos sonkás tésztát. A lakodalmas mulatság elmaradt, helyette próbáltunk internetet varázsolni a Kriszti gépére, sajnos sikertelenül, amin kicsit bosszankodtam is, legfőképpen azért, mert fel kellett adnom a próbálkozást, és azt nagyon nem szeretem. :( Utána Babynál is döglődtünk egy sort, majd hazaindultam. Elég jó idő volt, plusz 2 fok körül, viszont estére rendesen lehűlt. Holnaptól elkezdek tanulni ügyesokosan. Ma viszont még hódolok a HIMYM mániának egy kicsit, Pankáéknak sikerült megfertőznie, de nam baj! :D:D Mindeközben a 2/3 Csíderjány Vizsgabálban van, ráadásul Mártika ráébresztett, h a miénk már 9 éve volt... Úgy látszik, mégis öregszünk. :))

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.16. 22:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr821678194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása