Mivel elég későn feküdtem le, nem nagyon tudtam felkelni, így egy kicsit később értem Krisztihez főzni. Rántott csirkét csináltunk krumplipürével és salátával. Bónuszként még öszedobtunk gyorsan egy zacskós levest is, a sóslé jót tesz a gyomornak... :) Megkajáltunk, rendet raktunk, közben jókat derültünk a tegnapi bulin. :) Hazajöttem és jól elhatároztam, hogy ma nem csinálom a cikket, bár nem kellett volna erre a döntésre jutnom, mert haladni kellene, de még így is időben vagyok, legalábbis úgy gondolom. :) Aludtam egy nagyot délután, IHM-et néztem, beszélgettem, majd ismét aludtam. Elég változatos nap volt, igaz?? :D:D

Vasárnap időben keltem, mentem ebédelni Krisztihez, majd siettem vissza, mert ahogy Gyuri mondaná: "én vagyok a Küchendienst!". :D A lényeg, hogy én voltam a soros a takarításban, de ismét olyan hülyén jött ki a lépés, hogy a konyha, a fürdőszoba, a wc és a folyosó takarítása is rám várt. Miután befejeztem e török srác barátnője megállapította, hogy jó régóta dolgozok és hogy milyen szépen kitakarítottam mindent. Na hallod, még jó, félmunkát nem csinálok. :D:D Igaz, hogy sokáig elvoltam a takarítással, viszont amíg itt leszek, addig már nem kerül rám többet a sor. Tényleg, bármi hihetetlen is, de 3 hét múlva ilyenkor már kevi levegőt fogok szívni. :D:D Este nekiláttam újra a cikknek, és megfogadtam, hogy addig nem fekszem le, míg készen nem lesz. Ebből aztán egy vállgazd tervezéses időszakhoz hasonló hajnalozás lett, de nem baj, mert szerencsére készen van, és ez a lényeg. Utána lefeküdtem aludni, mert igencsak későre járt.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.08. 17:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr451736967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása