Reggel Gabika gondolatmenete megint beigazolódott, miszerint el vagyok kanászodva. Nem mentem be marketingre. Ennek több oka is volt, bár nem akarom menteni magam, tudom, hogy rossz dolgot csináltam. :)) Egyrészt már megkaptuk az előadásanyagot, szóval nem maradtam le semmiről, másrészt elmentem Krisztivel és Katival ebédelni: és mivel péntek van, így hal volt. :D:D Még egyet utoljára. Nagyon finom volt. Utána irány a reptér, most több volt a csomag, de megoldottuk. :D:D A nagyobbakat feladtuk, utána pedig vártunk, kajáltunk, beszélgettünk, sztorizgattunk. Után ismét könnyes búcsú, elindultak haza. Hazafelé bevásároltam a hétvégére, és mikor jöttem haza, szomorúan vettem észre, hogy alig ég néhány lámpa a koliban: hazaköltözött mindenki. A kispici szomszédom ugyan még itt van, de annyira csend van. Kaptam Krisztitől sms-t, hogy szerencsésen megérkeztek, igaz 1 óra késéssel, de a lényeg, hogy otthon vannak. Nekem pedig már csak 3 nap. :D:D Gyurival ma nem találkoztam, éppen durcásat játszik. Beszéltem ma egy csomó mindenkivel, el is telt rendesen az idő. Megterveztem a 7végét, nehogy bármi is kimaradjon, vagy ittmaradjon. Most viszont megyek aludni, mert mindjárt 2 óra. És már csak 1 hétvége választ el az otthontól. jupiiiii!!! :D:D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.19. 01:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr741608223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása