Megint két nap történését foglalom össze azon egyszerű okból, hogy ismét rápróbáltunk egy bulira, de ez sem teljesen úgy volt, ahogy elképzeltük, de szépen sorban mindent...

Csütörtökön csak angolom volt délután, de egy szőke német cicának sikerült padlót fogatnia velem. A feladat szerint párokban kellett beszélgetni, megkérdezte a csajszi, h honnan jöttem, mondtam, h Hungary. Erre ő: az mi?? Nem is h merre van, vagy ilyesmi?! Visszakérdeztem h tessék, erre ő mégegyszer, h az mi. Na, gondoltam akkor lejjebb kell adni a színvonalat, és poénból mondtam, h egy másik ország. :D Erre ő: tényleg, és az hol van?? Hűha, és az a borzasztó, h komolyan gondolta. Ibikés nyugalommal elmagyaráztam neki, h Kelet-Európa, de vhogy ezután nem tudtam tőle sokat kérdezni. Este menni akartunk bulizni, de a koktélok helyett csak egy nagy fazék bólét találtunk a partihelyen, azt is egydecis kiszerelésekben, gyémánt árfolyamon. Úgyhogy bevásároltunk a Pennyben, megkajáltunk, megittuk az innivalót, és így mentünk el újra a buliba. Sokan voltak, táncikáltunk is egy kicsit, de nekem a zene annyira nem jött be, de a többieknek sem, pedig ők nem énfajta zenét szoktak hallgatni. De legalább harmadjára már sikerült 2ig kihúzni a bulit.

Péntek, reggel arra ébredtem, h itt nincs is nemzeti ünnep. :( Voltam természetvédelem előadáson utána pedig munkamódszerek előadáson. Egész jó volt, ahhoz képest, hogy angolul volt és nem szerepelt az eredeti terveim között. Délután beszéltem az otthoniakkal, a wifinek hála "sétáltam" az udvaron, megnéztem a készülő házat, és még Rikát is láttam. Este átmentem Gyurihoz, jött Baby és Kriszti is, és megnéztünk egy sztem is nagyon szép filmet: Szerelmünk lapjai - megható, szép, érzelmes film. Aki szereti a sírós romantikus filmeket, mindenképpen nézze meg. Visszajöttem, megint olyan csendes a koli így a hétvégére. Nem is mondtam még: beköltözött a folyosónk negyedik lakója is: egy kínai csajszi, de a nevét nem tudtam igazából megtanulni, a "Süen"-t már rámhagyta. :D A héten én vagyok a bejárat-, a fürdő- és a wc-takarításért felelős, majd vasárnap megcsinálom... Most meg lassan csicsika.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.24. 01:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr241471031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása