Mára egy belvárosi búcsúbulit terveztünk, mind az 5en, magyarok, h kerek legyen a félév lezárása. :)) Krisztivel elmentünk bevásárolni, majd megebédeltünk, kimostunk. Hazajöttem, behűtöttem a pezsgőt, kimostam, feltakarítottam a szobában és vártam a vendégeket. Aludni sajna nem tudtam, nem maradt rá idő. Fél7 körül írt Gyuri, h nem jön, ezzel akar bosszút állni, amiért mi nem vettük figyelembe az igényeit, és hogy ő most eltaposva érzi magát. Nem teregetem ki a szennyest, majd otthon elmesélem, akit érdekel. A vége annyi lett a dolognak, h ő lett a második ember, aki igazán kihozott a sodromból és megkértem, hogy ne is keressen többet. Ezután el is ment a kedvem a bulitól, de a többiek mondták, h Gyuri nyilván ezt akarta elérni, és nehogy hagyjam már. Úgyhogy gyorsan összeszedtem magam, és ittunk. Mivel én voltam a legszomorúbb, és mivel ez nem Ibikés, ezért én a legtöbbet, aminek köszönhetően hamar mosolyra állt a szám. Bementünk a belvárosba, voltunk 1 szórakozóhelyen (a tappancsos diszkóban), utána séta az éjszakai Stuttgartban, kajálni is voltunk, bár csak Kati evett, elfogyott a Mekiben, amit kinéztünk, a gyrosost meg nem találtuk meg. Hazaindultunk, olyan 3 körül értem be, ettem szalámiskenyeret sajttal és tejjel. :D Telehassal lefeküdtem és egy hatalmasat aludtam. :))

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.21. 21:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr201779340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása