Megint arra ébredtem, hogy esik. Kicsit kezdem már unni... Délelőtt semmi különös, csak elszaladtam a Pennybe sajtért, utána 11re mentem Babyhoz, főztünk 2 napra való milánóit, jött Kriszti és Kati is, és megebédeltünk. Szegény Gyuri még mindig a TDK-ját írja, de már nemsoká készen lesz. Ebéd után pihi, utána irány a város. Szakadó esőben csődöt mondtam mint GPS, de hamar korrigáltam a hibámat. Sikerült megtalálnunk az 1 Eu-s boltot, be is vásároltunk rendesen: vettem egy hátizsákot (végre), egy sálat és két pár meleg zoknit a szobában ücsörögni. Utána találtunk még egy nagy bevásárlóközpontot, olyan pláza-szerűséget, körbenéztünk, bevásároltunk az élelmiszerboltban, utána irány vissza a koliba. Olyan 7 körül értem vissza, síri csönd mindenhol, a deutschok hazamentek hétvégére, ketten maradtunk a szinten egy néger (!!!) sráccal (csak meg ne ijesszen a sötétben, igaz Anya?!). Csináltam vacsorát: hagymás rántottára éheztem, és jó meleg tejeskávéra! Utána rendezkedtem még egy kicsit a konyhában, csináltam magamnak egy polcot, olajnak, cukornak stb., elmosogattam az otthagyott tányérokat, evőeszközöket, felsepertem, hogy nézzen már ki valahogy. Utána E. T.-set játszottam megint (hazatelefonáltam), Panka ma Road (az jó!) koncertre ment :( Filmet nemigen nézek ma sem, fürdés-fekvés...

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.17. 23:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr551457034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása