Üdvözlök minden kedves érdeklődőt!

Nem is tudom mivel kezdjem. Talán azzal, hogy azért csináltam ezt a blogot, hogy akit egy kicsit érdekel, hogy mi van velem, mit csinálok azalatt az 5 hónap alatt, míg Stuttgartban tanulok, tudjon informálódni. Akit meg még jobban érdekel, keressen közvetlenebb felületeken! :)

Akkor el is kezdem folytatásos szösszeneteimet. Szóval: október 2-án, pénteken reggel érkeztem Stuttgartba, repülővel. Azelőtt még soha nem repültem, sztem mindenkinek ki kell próbálnia ... gyönyörű. És repülés közben megtudtam, h a felhők fölött tényleg kék az ég!!! A repülőtéren már várt rám Verena, ő az a német diák, aki ott segít, ahol csak tud, sztem ez egy jó dolog így induláskor, főleg ha az ember nehéz bőröndökkel érkezik :D. Eljöttünk a kolihoz, egyágyas szobám van. Első ránézésre kicsit ridegnek tűnt, de miután kicsomagoltam, egész aranyos kuckó lett belőle. Közösen használok Wc-t, fürdőszobát 3 másik diákkal, a konyhát pedig 7 diákkal. Magunk után takarítunk, bár én első körben szombaton kitakarítottam a konyhát és a fürdőt, mert így mostmár tudom, h kinek a dzsuvája fog ezeken a helyeken megfordulni. :D A Wc ezután következik...

A suli nagyon szép, sőt gyönyörű. Hegyekkel körülvéve, szőlőkkel ölelt dombok stb. (tudom h bor lesz belőle). Ja, és Imi: innen is látszik a Bosch felirat, nem vagyok messze a repülőtértől, szóval jöhetnek a hűtőtáskák!! :D Sikerült már bejárnom a környéket, megtaláltam a menzát is, sőt már kajáltam is jókat. Itt az a rendszer járja, h váltassz egy kártyát, töltessz rá pénzt, és kb. feleannyi összegért tudsz kajálni, mint egy idegen, aki csak úgy betéved. Ez jó!!!

Ja, amúgy bárki is aggódna azért, h egyedül vagyok, nem kell aggódnia. 4-en jöttünk Debrecenből, és találkoztunk még egy gödöllői lánnyal is, szóval jó kis csapat vagyunk, úgy gondolom. Volt már közös filmnézés és lesznek majd közös főzések is hétvégente, mert itt szombaton, de főleg vasárnap megáll az élet: ezek komolyan veszik a vasárnap nem dolgozunk dolgot!!

Hogy mit csináltam eddig, arról csak röviden: szombaton belevetettük magunkat a folklór életbe: voltunk a sörfesztiválon, kicsit nagyobb mint a mi Juhfesztünk, de nem észrevehetően :D Sztem Magyarország összes vidámparkjának és mozgó vurslijának a szórakoztató darabjai sincsenek annyian, amennyi itt egy helyen volt. Eleve mindkét bejáratnál 1-1 óriáskerék. Akkor képzelhetitek! Az egyikre fel is ültünk, nagyon szép volt, és egyátalán nem féltem, pedig azelőtt sose ültem ilyenen. Megittam egyedül fél liter sört, ami nagy szó, és hoztam el egy szép korsót is.

Sétáltunk a botanikuskertben, nagyon szép volt, itt is van Ginkgo biloba, szóval Misi, sztem ezt is vegyük majd bele a túránkba. :D

Este úgy kb 8 után viszont olyan mintha megállna az élet, ezt egy kicsit savallom, de majdcsak beindul ha tényleg elkezdődik a félév (október 12-től kezdődik a tanítás). Addig is minden este nézek valami filmet, akinek van ötlete, várom a javaslatokat. Bolec, főleg tőled kérek ötletet, nem kell kölcsönadnod, megoldom valahogy. :D

Asszem első körben ennyi, a továbbiakban rövidebbek lesznek a mondandóim, de most 6 nap eseményét kellett zanzásítanom.

Sok puszi mindenkinek!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.07. 18:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr621434669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása