Mivel reggel nem mentem gyárlátogatni, így nyugodtan aludtam. Ebédeltünk a menzán: tojásleves volt és hal!!! :D:D Most valamit újítottak, mert töltött hal volt, de nagyon finom volt! :)) Utána elmentünk bevásárolni Vaihingenbe, a csütörtöki "BKV"-sztrájknak (itt VVS) szerencsére semmi utórezgése nem volt már. Megvettünk mindent a 7végére a kajához, majd elmentünk még gyorsan a Pennybe azért a bizonyos epres peszgőért. :)) Utána hazajöttem, aludtam egy kicsit, és elkezdtem készülődni az esti Maxime-búcsúzató bulira. Krsiztinél találkoztunk előtte, megittunk egy pezsgőt bemelegítésképpen, majd átmentünk Katihoz, nála volt a főhadiszállás, mivel az ő kolijában volt a buli is. Lepakoltunk, és elindultunk a buliba. Maxime nagyon örült nekünk, vittünk pezsgőt és rágcsát is. Elég sokan voltak, tele volt a konyha. A pezsgő hamar elfogyott, Kriszti kitalálta, hogy hozzuk át tőle azt a bort, ami már régóta arra vár, hogy megigyák. Át is mentünk érte, közben Kati kitalálta, hogy megsüt egy pizzát, mert mindannyian megéheztünk. Megettük a pizzát, viszont a borral meggyűlt a bajunk: csavarral és kombinált fogóval sikerült kb 20 perc után kinyitni. :D Én még ilyen borral nem találkoztam a praxisom alatt, a dugó egyátalán nem akart megmozdulni. A küszködést viszont kárpótolta a palack tartalma. :))) Mindezek után visszamentünk a buliba és kb 3 óráig buliztunk. Jó volt, már hiányzott! :D Maxime-tól elbúcsúztunk, és minden jót kívántunk egymásnak. Belegondoltam, hogy valószínűleg sose látjuk egymást többet, és ez olyan furcsa érzés. Az biztos, hogy hiányozni fognak emberek, helyek és dolgok, amik itt történtek.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.02.06. 15:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr881736919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása