Nagyon sokáig néztem tegnap az Így jártamot, de nyugodt voltam, mert tudtam, hogy csak délben lesz jelenésem egy karfiol társaságában a főépület előtt, és hogy úgy megyünk Krisztihez főzni. Ezzel szemben 10 óra után nem sokkal csöng a telefon, és két csupakacaj hang szólt bele, hogy jöttek felébrszteni, és menjünk főzni. Nem fértek be a terembe órára, így úgy gondolták, meglepnek. Mondanom sem kell, sikerült. :)) Nehezen tértem magamhoz és ők is megállapították, hogy még sose láttak frissen ébredten. Hát pedig nem egy nagy élmény, ezt elárulom, mert nehezen indulnak a reggeleim. :D Na de összekaptam magam, és a fentebb említett karfiol, valamint Baby és Kriszti társaságában elindultunk főzni. Rakott karfiol volt az ebéd, hatalmasat kajáltunk belőle, utána szokásos pilledés és jöttem vissza. Mivel elég kómás voltam, szabadnapot vettem ki, már ha lehetséges ez ebben a nagy semmittevésben. :D:D Megnéztem a Becstelen brigantykat, mert már régóta akartam, és jelentem, még mindig hatalmas ez a film. :D El is telt az idő rendesen... Estefele írtam néhány mailt, rendezgetve a következő félévi teendőimet, majd msn mindenkivel aki számít. :D Korai fekvést tervezek, már meg is fürödtem. Ja, ma különös buli volt a Katiék kolijánál: Transzfesztiták és k..vák party! A lényege, h a fiúk transzfesztitának, a lányok k..vának öltöznek be. Valahogy nekem ez nem jött be, így kihagytam. De közben hallom, hogy szállingóznak vissza az üvöltő cimboráim, szal nekik biztosan bejött. :D:D

Folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.21. 00:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr241689173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása