A mai napon túlestem az első vizsgámon, köszi mindenkinek a szurkolást és a nem szurkolást. :D Délelőtt voltam projektmenedzsmenten, kiderült, hogy csak 30perces lesz a vizsga, szóval nem félek már annyira. Ki kellett tölteni egy anonim kérdőívet, hogy mennyire vagyunk elégedettek az előadással, maximálisan elégedett voltam, hiszen az összes itteni órám közül ez a legjobb. Megebédeltünk a menzán, bár nem tudtam sokat enni, így bedobozoltam, és vacsoránál folytattam. :)) Amúgy kruplileves volt (nyilván nem kolbászos fokhagymás mint otthon, csak ez a levesporos krémleves) és gombás csirketokány tésztával. Összességében azért finom volt. Ebéd után visszajöttem a szobába, átöltöztem vizsgaruhába és 4re mentem vizsgázni. 1,5 órás teszt volt, 15 feladat, csupa olyan, ami a félév során előkerült valamilyen formában. Szerintem nem lett túl rossz, mindenhova írtam, kivéve egy helyre, mert nem jutott eszembe, h van a kínai pálcika, de remélem ez megbocsátható. :)) Visszajöttem, aludtam egy nagyot, utána bepánikoltam egy kicsit, mert nem volt net, és azt hittem, hogy megint rosszat csináltam. Kiderült, hogy központi bajról van szó, mert senkinél sem volt jó, de utána működött. Úgy látszik, itt nem bírom net nélkül, ami fura, mert otthon van, hogy be se kapcsolom a gépet. Na mindegy. Este beszéltem az otthoniakkal, majd fürdés fekvés. Na jó, esetleg 1-2 HIMYM még belefér... :D:D

Folyt. köv...

Szerző: Csibus  2010.01.20. 00:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr161686447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása