Na reggel az megint nem volt, ebből kifolyólag reggeli se! :)) Felkeltem 11kor, mentem a menzára, Krisztivel ebédeltünk még egy utolsót idén. Mártika, paradicsomleves volt!!! De nem hoztam elvitelre, sztem majd eljössz, aztán megkóstolod. :)) Ebéd után elmentünk a könyvtárba Krisztiéknek kihozni a talajtan könyvet, de nem volt már egy se, úgyhogy elő kellett jegyeztetni magunkat. Ahogy hazajöttem a koliba, a nemnormális németek éppen a tegnapi randalírozásuk után pakolásztak a koli előtt: egy bevásárlókocsit szedtek ki éppen gumicsizmában és boxerban a koli előtti "tóból". Bármennyire is próbáltam, nem bírtam megállni, hogy ne nevessem ki őket, elég vicces látvány volt. :D:D 2től angolom volt, ahol a Karácsonyról beszélgettünk, játszottunk, különböző karácsonyi feladatokat oldottunk meg. Volt süti is, gyertyát is gyújtottunk, egész hangulatos volt. Angol után elmentem Krisztihez, pakolásztunk, mértünk, nehogy túlszaladjon a 20kg-on, de nem fog. Adddig-addig beszélgettünk, teáztunk és nasiztunk, hogy megéheztünk valami rendes vacsorára. :)) Megvacsoráztunk, elpilledtünk, és kb fél11 volt, mire rávettem magam az indulásra. Közben megérkezett Kati is , gyorsan egyeztettük a holnapi tervet, utána jöttem is haza. Beszéltem néhány szót az otthoniakkal, Gabikával okoskodtuk a szaktanácsadás dolgozatot illetően, de arra jutottunk, hogy majd megcsináljuk... :D:D Összekészítettem a cuccomat a holnapi napra, ugyanis reggel még előadásom is lesz, utána irány a reptér, újabb 2 ember indul haza. Ketten maradunk Gyurival.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.18. 01:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr401605823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása