Kedden megkezdődött a 3napos periódusban történő hazautazás: Babyt kísértük a reptérre. Biztos, ami biztos, kimentünk kb 2órával előtte, sikeresen becsekkolt, utána pedig vártunk, beszélgettünk, eltelt az idő. Vettem közben egy stuttgartos táskát is magamnak, pontosabban majd a Jézuskám hozza, én pedig majd meglepődök. :)) A gép indulása előtt 20 perccel pedig könnyes búcsút vettünk, és Baby elindult. A gépet ugyan nem láttuk felszállni, de a hóesésben a buszon arra gondoltunk Krisztivel, hogy Babynak milyen jó lesz, mert kb 1,5óra múlva már félig-meddig otthon lesz. Nosztalgiáztunk egy kicsit, hogy milyen hamar eltelt az a 3 hónap, pedig mennyire távolinak tűnt. Visszaértünk olyan fél4 körül, rohantam angol órára, annyira nem volt rossz, de nem volt sok kedvem hozzá. Angol után átmentem Krisztihez, kajáltunk együtt, utána vissza a koliba. Közben kaptunk Babytól sms-t, hogy szerncsésen megérkezett. Semmit nem csináltam a koliban, leszámítva, hogy bosszankodtam azon, mennyire nem lesz egyszerű megcsinálni a szaktanácsadás dolgozatot, ugyanis semmi anyag nincs hozzá a neten. Soha nem jártam még így egyetlen dolgozattal sem, de sebaj, majdcsak megoldom valahogy.

Szerdán felkeltem időben, Krisztivel elmentünk megvenni az utolsó karácsonyi ajándékokat, sikerült kitalálni mindent, hogy mit akarok venni, pedig nem is kaptam senkitől se tanácsot. :)) Ja, és a nap poénja: útbaigazítottunk 2 német lányt az U-bahn megállóban. Mivel mi is ott szálltunk le, így azon furcsa eset állt elő, hogy mi voltunk az a tömeg, aki utána a kevésbé jártas emberek jöttek (jelen esetben a 2 német lány). Ha mást nem is, de ezt elértük a 3 hónap alatt. :D:D Ezután azon tanakodtunk, hogy mi túristának számítunk-e vagy már honosodtunk valamennyire. Irigylitek a problémáinkat, gondolom! :D:D Visszajöttem a koliba, kajáltam, aludtam egy kicsit, utána leültem a gép elé, ismét a szaktanácsadáson tanakodtam, de nem jutottam megint semmire. Majd holnap Gabikával összedugjuk a kisfejünket, aztán összehozunk valami okosságot. :D Beszéltem pár percet Babyval is, jól van, otthon is nagyon sik a hó. :)) Este megnéztem egy Fábryt és egy Stand up-ot, most pedig arra várok, hogy mehessek zuhanyozni, mert valamelyik srác beugrott elém, pedig már éppen indultam volna. Hopp, már nyílik is az ajtó, szóval megyek. Már csak 5 nap!!!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.16. 23:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr951603460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása