Reggel felkeltem, és a csajokkal elindultunk küldetést teljesíteni, ahogy Baby fogalmazott: bögréket vásárolt a karácsonyi vásárokban, azokat keresgettük itt-ott. Voltunk a Főtéren, valamint Ludwigsburgban is tettünk egy villámlátogatást. Egész nap szállingózott a hó, de nem nagyon maradt meg. Viszont piszkosul hideg volt, csípős-gonosz szél fújt. Már 2 napja télikabátban nyomoluk, de valahogy csak sikerült átfáznom. :( Kora délután értünk vissza, fáradtak voltunk és éhesek. Gyorsan kajáltunk Krisztinél, utána ment mindenki haza. Elhatároztuk, hogy nem megyünk Laciékhoz filmet nézni, mert messze is van, hideg is van, kedvünk meg nem volt. Helyette főztem egy nagy kancsó teát, feltöltöttem a tegnapi képeket, megírtam egy vidékfejlesztés dolgozatot, beszéltem Anyával és Pankával. Megírtam a listát, hogy mit kell még vásárolnom karásonyra, illetve hogy mit kell hazavinnem, nehogy kimaradjon bármi is, mert amilyen kelekótya vagyok, valami fontosat biztosan itt hagynék. És ez most nem olyan, mint mikor egy hétvégére fent maradt valami Debrecenben: az időtartam és a távolság is több. :)) Olyan rövid lesz a hét, azt már most megállapítom, mert holnap kikísérjük Babyt, szerdán utolsó vásárlások, csütörtökön angol, pénteken Kriszti-Kati búcsú, szombaton Gyuri, vasárnap pakolok és hétfőn " a gép a pályát úgy hagyja el, ahogy egy gépnek illik, ahogy egy gépnek kell!!" Most pedig alvás.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.15. 00:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr151598813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása