Az elmúlt 2 napom is olyan szép volt. Hétfőn nem volt órám, így elég hosszú volt a nap, de mostam, meg ilyesmi, aztán gyorsabban telt az idő egy kicsit. Estére pedig szülinapi meghívásunk volt: egy francia srác, Maxime hívott meg bennünket. Nem messze tőlem volt a buli, nem voltunk sokan, de nagyon jó volt. :D Katival és Gyurival alapoztunk nálam egy kicsit, utána átmentünk. Ajándéknak egy társasjátékot vittünk, amihez poharak is voltak, meg vicces szöveg a tábláján, és nyilván inni kell! A játékra nem került sor, de majd pótoljuk. Ittam finom vörösbort is, és megdícsértek, h milyen kulturáltan tudok inni. Nem véletlenül sztem, hiszen a Tó-partyban nevelkedtem! :D:D De ezt ők nem tudhatják... Beszélgettem egy orosz és egy litván sráccal is, valamint csocsóztam is, csak egy kicsit szorult az asztal, de azért jó volt. :D:D Nagyon sok kedves ember volt, és tényleg jól éreztem megam. :) Segítettünk összepakolni a végén, és nyilván az utolsók között jöttünk el. :D:D

Ma valamiért egész nap vidám voltam. Lehet a tegnapi  buli hatása alatt voltam. :D:D De a PC-raumos srác is hozzájárult, ebben is biztos vagyok. :) Délelőtt projektmenedzsment óra volt, még mindig jó. :D Utána hal a menzán!! (tudom-tudom, megint) Délután angolóra, majd hazajöttem, azóta a gépnél vagyok, de olyan hamar eltelt megint az idő. :D:D Jah, és péntekre hivatalos vagyok ismét egy szülinapra, tök jó, h számítanak rám az emberek. :D:D Na mára kb ennyi, leszámítva, h a néger megint felhívott, h szánhatnék rá egy kis időt. Majd fogok... Most viszont fürdés-fekvés. :)

folyt. köv...

 

Szerző: Csibus  2009.12.01. 23:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr801567720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása