Jól eljátszottam megint az időt, és nem foglakoztam a bloggal. Aki esetleg aggódott vagy tűkön ült már, hogyan is folytatódik a regény, nyugodjon meg, nem történt sok minden.

Pénteken hal volt a menzán!! Tudom, h már megint, de nem tudok betelni vele!! :D:D 1től lett volna természetvédelem, de nem volt kedvem menni, mert nem jó előadást tart a srác, aki most van. Majd a jövő héten... Utána kommunikáció órám volt, ami viszont nagyon tetszett, rendes a tanár. Lesz majd a félév végén egy 30perces írásbeli vizsga, abból lesz a jegy. Este mosni akartam, de valaki mindig megelőzött, sötétben meg nem akartam, mert még mindig nem ég a villany a mosodában és véletlenül otthagyok egy fél pár zoknit... :D:D Beszéltem az otthoniakkal, korábban feküdtem le mint szoktam, mert hozzákezdtem az új Rejtő-könyvhez. A másikat ugyanis kiolvastam. Az a baj ezzel a könyvvel, h túl jó, sztem hamar végzek vele, mert nagyon olvastatja magát. :)) Utána meg majd nem marad más, csak a Süddeutscher Zeitung. :D:D

Szombaton mentem ebédet főzni a csajokkal, de nekem jobbára a mosogatás része maradt, amit nyilván nem bánok, ők sokkal ügyesebbek. Borsóleves volt milánóival. Ja, a borsólevesbe én kavartam a galuskát, szóval egy kicsit kukta is voltam. :D Kriszti úgy csinálta meg a borsólevest, ahogy Anya szokta, szóval uplán finom volt. :)) Ebéd után elmentünk Vaihingenbe karácsonyi vásárba. Nem vettem nagyon semmit, csak amit az Anyáék Mikulása fog hozni. Majd ha megkapom a csizmámba, akkor elmondom, h mi az. :) Visszajöttünk, kimostam világosban. Este pedig tűzijátékra igyekeztünk, de nem úgy sült el (nem a tűzijáték :D), ahogy mi akartuk. Felszálltunk a buszra, de elfelejtettünk időben jelezni, így egy megállóval később tett le, ahonnan mire visszasétáltunk az U-bahn megállóhoz, elment az orrunk előtt, a következő pedig csak 14 perc múlva jött, amivel 22:04re értünk oda a 22:00kor kezdődő tűzijátékra. Mindegy, valamennyit láttunk belőle. Harmadjára talán összejön úgy, ahogy szeretnénk... Fél12 magasságában értem haza, még olvastam egy kicsit, utána aludtam.

Vasárnap felkeltem olyan 10óra körül, délre mentem Krisztihez ebédelni, majd vissza. Kitakarítottam a szobámban, szerencsére most egyéb teendőm nem volt, de ahogy láttam, akinek lett volna, az se csinálta meg. Vacsora után találkoztam a konyhában az új négerrel, és kérdezte, h merre jártam a 7végén, mert nem látott már 3 napja. Gondoltam magamban, h már ő is kezdi. Itt mindenki aggódik már, ha nem lát valakit 2 napig. Panaszkodott, h nem volt sehol a 7végén és h unatkozik. Kérdezte h nincs-e kedvem elmenni vele beülni vhova ma este. Mondtam, h sorry, majd legközelebb. Sajnálom szegényt, h egyedül van. (Bár nem értem, mert a múltkor azt mondta h vannak itt barátai.) Azt mondtam neki h majd lesz buli a TMS-ben, oda mehet ismerkedni. Erre ő megkérdezte, h szoktam-e én is járni oda?? Nahát, barátom... Imi, ezúton üzenem neked, h nem akarom hazavinni Karácsonyra, és mindig a fülembe cseng a mondásod, miszerint "Az ember színe fehér, a motoré a fekete!" Beszélgetni fogok vele, h ne legyen szegény olyan magányos, mert biztosan nagyon rossz (meg legalább gyakorlom az angolt - hehe). Beszéltem Anyáékkal, de am semmi nem történt ma. Úgy látszik, itt a vasárnapok a leguncsibbak. De holnap hétfő, és már csak 3 hét!!! Az a baj, h fogalmam sincs, mit kellene venni Karácsonyra, úgyhogy várom a kívánságokat, ha vki szeretne vmit. :D:D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.29. 18:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr831561309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása