Azt vettem észre, h a délelőttökről soha nem írok. Ennek általában az az oka, h vagy átalszom, vagy pedig nagyon nem történik semmi. :DD Elmentem ebédelni Krisztihez, maradt még egy kis rakott karfiol, megettük. :) Délután angolom volt, egész jó volt, most külön feladatot hozott a tanár. Olyasmit játszottunk, mint a Kérdezz, felelek!, csak angolul. Mi Madonnát írtuk körül 8 mondatból, kitalálták... :D Ja, és rájöttem arra, h a szőke barátnőm kihozza belőlem az agressziót, mondtam is Katinak, h egy félreeső helyen olyan jól esne megverni, de nyilván sose csinálnék ilyet, egyszerűen csak borzasztóan irritál. :) Este menni akartunk tornázni, de elmaradt, mert beteg a tanár. Visszajöttem, és mivel nagyon akartam tornázni, előkerestem a Norbi-DVDmet, és ugráltam rá 40percet. Jólesett! :D Ritkán van ilyen, h önszántamból mozgok, Baby ébresztett rá a szomorú igazságra, h el vagyok tunyulva és erőtlenedve. És ilyen erőtlenül nem lehet a későbbiekben a nagymotorral bánni! :D:D Ez utóbbit nem Baby mondta, ezt már egyedül gondoltam tovább! :D:D Vacsora közben megismerkedtem az új néger szomszédommal (igen, megint jött valaki, de mostmár tele van a folyosó). Afrikából jött a srác, 2 hónapig lesz itt gyakorlaton, egyébként egy másik német városban jár egyetemre. Nem beszél csak angolul és franciául, roppant érdekes... 8tól lakógyűlés volt (megint): kiderült, hogy nagyon jól sikerült a buli, vehetünk a pénzből egy új hűtőt és egy új porszívót is. Jupijúú! Ezenkívül megbeszéltük, hogy december 15-én karácsonyi bulit csinálunk: lesz fa is és forralt bor is. Biztosan jó lesz, már várom, olyan aranyosak itt az emberek. Most viszont megyek aludni, mert holnap hosszú lesz a nap: mindig pénteken van a legtöbb órám.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.27. 00:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr681555330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása