Ismét nagyon szép élményem volt. Órám az nem volt ma egyátalán, így sokáig aludtam. Délben megebédeltünk Babynál, csinált rakott karfiolt, nagyon finom volt. Utána sütöttünk Käsetorte-t (túrótortához hasonló, semmi sajt!), és vittünk át Katinak is egy szeletet + vettünk neki egy tábla csokit, mivel névnapja van. És egyedül ünnepelni se jó... :) Felköszöntöttük, majd hazajöttem. Délután Stuttgart egyik városrészébe, Esslingen-be vittek minket az ISO-sok Karácsonyi vásárba. Annyira szép volt: nem is vásárhoz hasonlítanám, nekem inkább kiállítás volt. Középkori hangulatú volt az egész: a sátrak, az emberek, a ruhák. Tisztára, mint egy NOX-klip :D:D:D Fáklyák égtek, rikkancsok, manószerű emberek, tényleg olyan elvarázsolt hely volt. Ja,és mindez szűk macskaköves utcákon, tipikus régi német építészeti stílusú házak között. Annyira nagyon tetszett!! Azt sajnálom csak, h a fényképezőgépemnek nem tetszettek a fényviszonyok + a füst, de megkaptam a Kati képeit, úgyhogy majd azt feltöltöm. Ja, és ittunk forralt bort (jupijúú)!! Nyilván nem volt olyan, mint a Keresztanyukámé vagy a Viktoré, de finom volt. Lehet azért, mert régen ittam már. :) Ja, és megkóstoltam egy Met nevezetű forró italt is: forralt bor, csak mézzel. Nem volt rossz, csak nekem túl édes volt. A forralt borunkhoz pedig kaptunk egy nagyon takaros kis csuprot, úgyhogy van még egy poharam. És nem ez lesz az utolsó, mert a főtéren is van vásár, onnan is akarok egyet hozni, az is olyan szép. Holnap megint lakógyűlünk, nem tudom miért, de nem is fontos, mert szeretem a csapatot, mindig olyan jó hangulatban szoktak eltelni. Most viszont alvás.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.26. 00:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr1001554706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása