Egyszerűen lustaságból maradtam le a blogírással.

Pénteken 10től volt agrármarketing előadásom, eddig még egyszer sem volt. A tanár annyira nem volt szimpatikus, ennek ellenére elég jó előadást tartott. A mezőgazdasági eszközök, gépek marketingjéről fog szólni a tantárgy. Ja, és az itteni mezőgazdasági múzeumban tartotta az órát, vicces volt a sok eke között ücsörögni. :D Utána ebéd, hal volt a menzán!! (hozzáteszem, egész héten nem ettem a menzán, mindig főztünk valamit) Ebéd után természetvédelem volt, de valahogy megint alulmúlta a várakozásomat, ez az új srác valahogy nem tart olyan jó előadásokat. :( Természetvédelem után rohantam tudományos munkamódszerekre, ahol a tanár elmondta a félévvégi tudományos cikkünk megírásának menetét. Szerencsére valamilyen szinten előnyben vagyok, mert nem először kell csinálnom ilyet. Mire nem jó az önszorgalom. :D:D Miután vége lett az órának, hazajöttem, és beszéltem Mamával, olyan jó volt már megint, éljen a technika!!! Este utána semmi, egyszerűen nem volt kedvem írni, úgy voltam vele, majd emlékszem rá. :D:D

Szombaton elmentünk a stuttgarti állatkertbe, a Wilhelmába. Örültem, mint majom a farkának, mert annyira szeretek állatkertbe járni, és ez különösen szép volt. Ízléses környezetben, egy hatalmas park közepén volt az állatkert. Végignéztünk mindent, el is ment vele a nap, kellően elfáradtunk. Ja, majd nézzétek meg a képeket is: indafoto.hu/csibus/november_21_wilhelma_allatkert ! Visszafele bevásároltunk a hétvégi kajához: sertéspörköltet főztünk krumplival. Krisztinél este megfőztük, be is kajáltunk rendesen, moccanni se tudtunk. Nem is volt nagyon kedvem hazaindulni, el tudtam volna a Kriszti ágyának végében is aludni. Mindenesetre rászántam magam, olyan fél 10 után értem haza, de ledobtam a hátizsákot, lezuhanyoztam, olvastam egy kicsit, és már aludtam is. Ahogy Baby szokta mondani: ma este se kellett elringatni. :)

Vasárnap felkeltem 11kor, mentem Krisztihez ebédelni, megint sikerült rendesen jóllakni, Baby főzött még desszertnek egy kis pudingot is. Visszajöttem, és mivel én voltam a soros, kitakarítottam a fürdőt és a wc-t, szerencsére nem volt sok munka vele. Ja, és önszorgalomból megcsináltam a folyosórészünket is, szép legyen már! :) Mivel hamar végeztem, meg amúgy is szükséges volt már, kiporszívóztam és felmostam a szobámban is, úgyhogy rend van. Mondanám, h bírja most egy darabig, de ez nem így működik, igaz Anya?! :D:D Azóta (kb. fél5) itt ülök a gépnél, beszélgetek, szöszmötölök, pepecselek. :)) Megvacsoráztam, hajat majd holnap mosok, legalább felkelek időben. :D Összességében jó hétvége volt, újult erővel várom a jövő hetet, amivel egyben megkezdődik itt-tartózkodásom utolsó hónapja. Nagyon durva, h eltelt az idő. Eddig úgy érzem, h mindent jól csináltam, nem unatkoztam, és rettenetesen jól érzem magam. A honvágy nevű mumus meg nyilván motoszkál egy kicsit, de ez így van jól szerintem.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.22. 21:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr801544858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása