"Több a szép, mint a rossz, nevess, ha komolyan gondolod!"

Egész nap ez a Kowalsky-sor volt az eszemben, és tényleg nagyon szép napom volt. A boldogság-hormonok termelődtek rendesen, egész nap mosolyogtam. :)Elmentem ebédelni Krisztivel, majd angolóra, egész hamar eltelt. Kati utána tett nekem egy hatalmas szívességet, amiért nagyon hálás voltam neki: ment a boltba, és hozott nekem is néhány dolgot. Így legalább tudtam írni azt a nyavajás absztraktot, de készen lett: az éjféli határidő előtt, 10 órakor sikerült feltöltenem. Jupijúú!! :D:D Cikkezés közben meggyújtottam az új gyertyámat, és nagyon jó illat lett a szobában. :) Ja, és ahogy számolgatom, haza tudok menni még februárban, mert jól fognak alakulni a vizsgák. Ez is jó hír. :D:D Tesin sajna nem voltam a cikk miatt, pedig most jólesett volna. Na majd hétfőn... Holnap 10-16 óráig órám lesz, hosszú lesz a péntek. Most pedig fürdés-fekvés.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.19. 23:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr801538368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása