Csodálatos 2 napon vagyok túl, olyan jó érzés volt, hogy szeretnek az emberek. Olyan ember vagyok, aki soha nem vár viszonzást, éppen ezért esik annyira jól, hogy gondolnak rám. Mégegyszer köszönöm szépen mindenkinek, aki felköszöntött, bármilyen módját is választotta, tényleg nagyon jól esett! :)

Kedden segítkeztem a kolibuli előkészületeiben, éppen ezért maradt ki aznap az angolóra. Kati rendes volt, hozta a házit, így nem maradtam le semmiről. Szépen feldíszítettük a kolit, berendeztük a büféket, és vártuk a vendégeket. Ja, miután végeztünk a pakolással, rendeltek pizzát, és mindenki együtt, örülve az eredménynek, elfogyasztottuk a pizzákat. Nagyon finom volt (bár nyilván nem konkurál meg a tiszakécskeivel). :D A három konyhából kettőben büfé volt, egy pedig beszélgetős-táncolós hely. 10 eurót fizettünk be fejenként, és mi szervezők így annyit ihattunk, amennyit akartunk. Maradjunk annyiban, hogy leittam az árát!! :D:D 8kor kezdődött a buli, Baby, Kriszti és Kati olyan negyed10 körül jöttek, de én már addigra kint beszélgettem. Lassan gyűltek az emberek, oldottabb lett a hangulat, mindenki kezdte magát elengedni. Éjfélkor pedig Kati hatalmas meglepetést okozott: megbeszélte Sören-nel, ill. a Dj-sráccal, hogy játsszák le a Happy birthday-t. Elérzékenyültem, mert a koliban több lakótárs is felköszöntött, megölelt, és ez olyan jól esett. A buli 4ig tartott, én nagyon jól éreztem magam, hatalmas élmény volt! Ja, és kipróbáltam egy fura piát is, amit majd otthon is megmutatok mindenkinek, egyszer ki kell próbálni, de csak egyszer! :D:D Zacskós üdítőitalport felöntöttünk vodkával (az eredeti zacsijában), majd a pezsgő cuccot összekavarva a zacskóban, szívószállal hirtelen kiszippantottuk. Elég ütős volt... :D:D

Szerda reggel 9kor arra ébredtem, h az erősítőbe valami keményrock-ot benyomtak, célzás értékkel, hogy eljött a takarítás ideje. :D:D Segítettem a konyhában és a folyosónkon rendet rakni, és hamar készen is lettünk, csak a zenét nem volt szívük a srácoknak szétszedni, olyan jól szólt. Olyan 1óra körül elmentem Krisztihez ebédelni, brassói volt. Amikor ebéd után mosogattam, hirtelen olyan csend lett; megfordultam, és ott álltak a csajok egy tortával, rajta égő gyertyákkal. Olyan jó volt, annyira aranyosak voltak. :) Kaptam még egy üveg pezsgőt is, meg egy illatos gyertyát, egy tábla nagyon étcsokit és Kati csinált nekem egy Ginkgo bilobás, megható köszöntőlapot. Egyszóval annyira tökéletes volt. Tortázás után kerültünk egyet a városban: elnéztünk a reptérre, de az ottani boltok nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. Ezután a megszokott bevásárlóközpontunkban voltunk, shoppingoltunk. Megleptem magam egy nadrággal, Anya erre csak annyit tudott mondani, h várható volt, csoda, h idáig kibírtam nadrágvásárlás nélkül. :D:D Ez van... Hazajöttem, angol házit csináltam. Beszéltem Anyával, Apával, Pankámmal, Mártikával és Hollyval. Tényleg olyan szép volt ez a nap, mondták a csajok, hogy úgy csinálunk ma mindent, h ez az én napom. És tényleg sikerült, amiért nagyon hálás vagyok mindenkinek. Baby, Kriszti, Kati, nektek különösen, mert nem szomorkodtam amiatt, hogy nem otthon fújom el a gyertyát! :)

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.19. 01:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr871535743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása