Ma megismerkedtem az új szomszéddal, aki Süen helyett költözött be. Egy nagyon aranyos német csajszi (a nevét ne kérdezzétek, otthon se könnyű elsőre megjegyezni). Néhány hétig a barátja is itt lesz, nagy lehet a szerelem, ha olyan kicsi szobában elférnek ketten. Ma sikeresen leégettem magam: reggel vettem észre egy új papírt a bejárati ajtón, miszerint a keddi kolibuli dekorációs csapatának (amiben én is benne vagyok) ma este megbeszélése lesz. Megbeszéltem a többiekkel, hogy akkor ma nem megyek tesire, hogy be tudjak vásárolni, és odaérjek a megbeszélésre. Felmegyek a 3. szintre, és kiderült, hogy a papír tegnapról maradt ott. Jajj, de égő volt!!! :) Mondtam, hogy tegnap soká jöttem haza, és csak reggel láttam a kiírást, azon meg dátum nem volt, csak hogy ma. Rendes volt a csaj, mondta, hogy igazából nem csináltak semmit, csak megbeszélték, hogy kedden akkor pakolás-díszítés lesz, és hogy hétfőig vigyek egy fehér pólót, mert egyenpóló lesz, amit majd megfestenek. Tök jó, már úgy várom!!! Amúgy volt ma angolórám, írtunk tesztet, sztem nem volt nagyon nehéz. Ja, és beszélgettem egy 70 éves német nénivel, aki odajár hozzánk angolra. Nyugdíjas exügyvéd, de nem akar szellemileg eltompulni, ezért jár most nyelvórára. Tündéri egy néni. :) Angol előtt kimostam, felporszívóztam, felmostam, és mire a vásárlásból hazaértem, olyan jó illat lett a szobában. :D Este (inkább éjszaka) lefordítottam a cikk felét, a másik felét majd szombaton, aztán megírom az összefoglalót, és csókolom. :D:D Most viszont megyek aludni, mert holnap valami laptopos gyakorlati előadás lesz, kíváncsi vagyok rá... :D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.13. 00:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr161521605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása