A mai nap, mint mindig az én napom, hiszen számomra ez tanításmentes munkanap, ha fogalmazhatok így. Megebédeltem a menzán, utána elmentünk a csajokkal shoppingolni. Elég érdekesen sült el a végén: ők céltudatosan mentek, hogy mire van szükségük, én pedig úgy indultam neki, hogy különösképpen nem akarok semmit se venni. Ehhez képest ők sajnos üres kézzel tértek haza, én meg vettem egy csini garbót. Ez így alakult... :) Elmentünk Krisztihez, és megettük a Baby által főzött grízgaluska-levest. Olyan jól esett. :) Utána visszajöttem, megtanultam az angolt, holnap szódolgozatot írunk. Utána bíbelődtem még egy kicsit az absztrakttal, de remélem hogy nemsoká készen leszek vele, mert nem egy nehéz cikk, szerencsére. Megnéztem a híradót, és rájöttem, hogy nagyon elrontottam a 2010-es évemet: nem ettem ma Márton-napi libát (zárójelben jegyzem meg, hogy a menza se biztosította a feltételeket), ez azt jelenti, hogy jövő évben éhezni fogok. Én nem akarok egy évig éhes lenni!!!!! :(( Azt viszont helyesen tettem, hogy hallgattam a lustaságomra, és nem mostam ki, mert akkor egy évig még a szerencse is elkerült volna. :) Bár sztem nem kell az éhezésnél nagyobb szerencsétlenség. :( Na hátha nem lesz igaz a babona... Nem mentem ma TMS-buliba, inkább tanultam és cikkeztem. De most valahogy amúgyse lett volna kedvem 1,5 órára kifényezni magam. Viszont a menzán találkoztunk megint Lacival, egy magyar sráccal, aki már 2 éve itt él kint, és meghívott minket péntekre házibuliba a belvárosba. Rendes volt, mert kijön elénk még a buszmegállóba is. Ja, és koktélok is lesznek, jupijúú!! :D:D Vasárnap pedig stuttgarti városnézésre megyünk, központi szervezéssel, úgyhogy most kimarad a szombati kirándulás, de majd megyünk a jövő héten. A Duna eredetét mindenképpen meg akarjuk keresni. Most meg alvás, mert holnap takarítani is kéne már végre (meg mosni, meg bevásárolni).

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.12. 00:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr561519287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása