Egész nap esett, olyan mérges voltam. Délelőtt elszaladtunk Babyval az itteni munkaközpontba, de sehol semmi. "Szegínysíg van, válság van!" Nem kellenek a diákok sehova, úgyhogy ebből nem lesz gazdagaág, pedig már nagyon rákészültünk. Nem mentünk délután a városba se shoppingolni az eső miatt. :( Ma itthon ebédeltem, mert volt levesem és másodikom is még tegnapról. Gyurival kiokoskodtuk, hogy Süen elköltözött a folyosómról: vasárnap láttam Gyuri folyosóján, azt hittem hogy csak nagyon hasonlít az enyémre, olyan egyformák ezek a kínaiak. :) Ma vettem észre, hogy nincs kint nálam a neve, Gyuri pedig csak a múlt héten érzékelte először a jelenlétét. Úgyhogy egyedül maradtam megint csaj a szinten. :D Valaki ma rendesen kitakarította a konyhát, nem tudom ki lehetett az, de rendes tőle. A négerem a héten hazautazott, valami családi ügy miatt, hiányzik... :D:D Estefelé átmentem Babyhoz, kivasalta a hajamat, jó lett!! :D:D Utána elmentünk tesire. Ja, már a múlt héten is voltam, csak elfelejtettem közölni. Kétszer egy héten tornázni fogok, mert rendesen el vagyok satnyulva, Baby szerint nem definiálhatóak az izmaim. :D:D (ezt mondjuk én is sejtettem) Fitnessgymnastikon voltunk, nagyon ugrálós volt, azt hittem, kiköpöm a tüdőmet. Ja, és annyira népszerű ez a torna, h kb 220an (!!!) voltunk ma, durva. Azt röhögtük, h lassan népszerűbb lesz, mint otthon a Norbi-mozgalom. :D:D Este hazajöttem, és azóta nem csinálok semmit. Mártikával csámcsogtunk az iwiwen vagy 2 órát, illetve beszélgettem az otthoniakkal és a debreceniekkel. Most meg lassan hunyok.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.09. 23:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr31514170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása