Igazam lett, ez a hétvége tényleg visszarántott a régi énemhez. Szombaton ismét felkerekedtünk, hogy felfedezzük Baden-Wüttenberg városait. Első állomásunk Karlsruhe volt. Megnéztük a belvárost, sétáltunk a kastély előtt, illetve a botanikus kertben. Nagyon szép város, bár a külső részek nem annyira vannak rendben, de ez máshol is így van sztem, csak itt egy kicsit feltűnő volt. Utána ismét vonatra szálltunk, és a második úticélunk Freiburg volt. Kinéztük már előző nap a neten, hogy van a város szélén libegő, úgyhogy meg is kerestük: kb 3,6 km hosszú pályán libegtünk fel a Schauinsland nevű hegyre, ahol még egy kis hegyi séta után felmásztunk egy kilátóra is és 1284 m magasról tekinthettünk le Freiburgra, illetve a környékre. Az időjárás nem volt a legszebb, de nem panaszkodhatunk, mert az eső csak néha szemerkélt, úgyhogy nem akadályozott bennünket egy pillanatra se. A hegyen mondanom se kell, ismét fülig ért a szám: imádom az őszi erdőt, és az a friss hegyi levegő ... egyszerűen tökéletes volt. :) Mire lelibegőztünk, és visszautaztunk a városba, ránksötétedett, úgyhogy Freiburgból nem láttunk túl sokat, de megbeszéltük még ott, hogy egy másik városnézéssel egybekötve visszajövünk mégegyszer, mert tényleg nagyon hangulatos város: olyan mintha megállt volna az idő: macskaköves utak, szűk sétálóutcák, ókori-középkori épületek gyönyörűen karbantartva. Visszaúton a vonatutunk kicsit hosszabbra sikeredett, de saját kárán tanul ... az ember. :D Hazaértünk olyan 3/4 11 körül, és egy ismerős arc fogadott a kolinál: Gyurka bácsinak erre volt visszfuvarja, és beugrott meglátogatni. Nagyon örültem neki, beszélgettünk kb. 1 órácskát, utána ment is tovább. Jó volt hallani egy kicsit az otthonról :) A forró fürdő után szinte azonnal elaludtam, mint a bunda.

Másnap felébredtem délelőtt, és irány a 2-es koliba, igazi vasárnapi ebédet csináltunk: húsleves, rántott csirke, rizibizi. Annyira nagyon jóllaktam, nagyon jól esett a zsírcseppektől csillogó leves, és a nagyon falható csirkecomb. :D Ja, és betűtésztát csináltunk a leveshez, amiben nemcsak betűk és számok voltak, de € és @-jel is, úgyhogy most nem a nevem raktam ki, hanem az e-mail címemet. :D Hiába, ezek a modern idők... Visszajöttem délután, beszéltem az otthoniakkal, internetezgettem, és egy kicsit bosszankodtam azon, hogy a 4 folyosólakó közül sajnos csak 2-t érdekel, hogy milyen a környezetünk: a fürdő nem lett kitakarítva, a konyha pedig ... hát én ennyiért hozzá se fogtam volna. Na mindegy, majd mi kiganajozunk. Ja, és ahogy visszajött a szomszédom, visszahozta a kutyáját is: egy Golden Retrivert ... olyan okos feje van, majd megkérdezem Jochentől, hogy hívják, meg h meg lehet-e szeretgetni. :) A Beagle mellett ugyanis ez a másik nagy kedvencem. :) Hajat mostam, elvileg holnap vasalunk :D:D Asszem nagyjából ennyi, újra energiával és jókedvvel tele vágok neki a következő hétnek!!!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.09. 00:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr901510526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása