A csütörtököt legszívesebben kitörölném az eddigi napjaimból. Elhagyott az optimizmusom, honvágyam is volt, egyszóval nagyon rossz napom volt. Nem is emlékszem arra, h bármi érdemlegeset csináltam volna, leszámítva az angolórát és h vettem mosókártyát a házmestertől. Este ráplóbáltunk megint egy bulira, ittam bort végre, de ennyi.

Pénteken már vidámabban ébredtem, a nap is sütött. Voltam természetvédelmen, az utána levő óra pedig elmaradt. Elmentünk bevásárolni a hétvégére, majd visszaérve megterveztük a holnapi kirándulás útvonalát és az ottani programokat. Karlsruhe-ba és Freiburgba fogunk holnap ellátogatni. Már nagyon várom: kirándulás, hegyek... Nem is kell több, biztosan helyretesz bennem mindent. Most pedig megyek aludni, mert holnap korán kelek.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.06. 22:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr301505873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása