Gyönyörű hétvégén vagyok túl, de komolyan. Szombaton Krisztivel, Babyval, Baby egy régi barátnőjével, és egy negyedik magyar csajszival elndultunk dél felé. Úticélunk Konstanz volt, egy város a Bodensee partján, közel a svájci határhoz (meg lehet nézni a térképen). Olyan 1 körül értünk oda vonattal. Maga a város nem nagy és túl nagy történelmi múlttal sem is rendelkezik, de a környék, a látvány mindenért kárpótolt. Kicsit ködös volt az idő, ennek ellenére mégis képeslapra illő táj tárult elénk. Gyönyörű volt a tó, sétáltunk a kikötőben, majd a belvárosban. Felmásztunk a templom (kastély) tornyába, ahonnan még szebb volt ez a tipikus kikötőváros. Misi, neked biztosan nagyon tetszett volna, ezek a szűk utcák, a házak... egyből te jutottál eszembe! Baby barátnője pedig szakasztott Simon Editke volt: külsőre és stílusban, tök jó volt, hogy az otthoniakra emlékeztettek dolgok/emberek. :D Estefelé indultunk haza, tele élményekkel, és megállapítottuk, hogy ez egy értelmes nap volt, végre. :) Az U-Bahnon hazafelé láttunk több maszkos, beöltözött embert. Itt tényleg nagyobb hagyománya van a Halloween-nek, mert olyan igazi középkori ruhában, szellemformának és véres vámpírnak voltak az emberek kifestve: idősek és fiatalok egyaránt. Estére megint belázasodtam, úgyhogy amint hazaértünk, azonnal forró fürdő, és lefeküdtem aludni.

BOLDOG SZÜLINAPOT SANYIKÁM!!!! Reggel arra ébredtem rá, h Ő is belépett a második X-be, alig maradtak már kicsik az unokatesók között. Vasárnap mentem főzni Babyhoz, olyan finom paprikáskrumplit ebédeltünk, hiányzott már ez a tunkolós, hagymás kaja. Ja, és Gyuri újra közöttünk van, megérkezett a sikeres TDK után. Ebéd után visszajöttem, megállapítottam, h az internet még mindig rossz, sztem holnap bemegyek a számítógépterembe megkérdezni, hogy mi lehet a baj. Biztos nem vírus, mert szisztematikusan 30 percenként dob le. Majd kiderül... Kitakarítottam a konyhát, mert én voltam a soros. Felmérgeletm magam egy kicsit, mert az utánam következő srác a fürdőt nem csinálta meg, és ezt nem tartom fairnek. Este Pankával beszéltem, már úgy hiányzott. Ismét segítkeztem egy kicsit a pénzügy-magyar irodalom metszetben, utána fürdés-fekvés, mert sztem megint hőemelkedésem van.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.02. 02:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr751492792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása