Megkaptam az első (és remélem az utolsó) német leb@szásomat. Bementem ugyanis a számítógép-terembe, hogy megkérdezzem, mi baja a netemnek (jelzem, nem a helyes srác volt). Átirányítottak egy nénihez, onnan pedig egy bácsihoz, aki leültetett, és kb. negyedórás monológban kiosztott, hogy az állambácsi által finanszírozott internetet illegális dolgokra használtam, derült ki az adatforgalmamból, ezért tiltottak le, illetve lehetetlenítették el a tovább ilyen irányú tevékenységemet. Meg kellett ígérnem, hogy a jövőben jókislány leszek, és akkor visszakapom a gyorsabb és tartósabb internetet. Maradjunk annyiban, hogy megígértem és visszakaptam. Hogy ezek milyen tisztességes népek... :D A többiek megnyugtattak, hogy nem olyan rossz ez, mert 1 hónap alatt elértem egy idegen országban, hogy felkerüljek egy top20-as listára. :D Végülis... :) Ebéd után Krisztivel elmentünk vásárolni: vettem C-vitamint a H1N1 kivédésére, meg kézfertőtlenítőt az egyéb bacik ellen. Ja, meg fájintos viharbögrét, hogy legyen meleg teám az előadásokon a hideg téli időkben is. Kezdek német fejjel gondolkozni, ők szürcsölik mindig a teát óra közben, de majd ezentúl visszaszürcsölök. :D Ja, és úgy néz ki, megmaradok, már ami az egészségi állapotomat illeti, de efelöl nem voltak kétségeim egy percig se ("Nem olyan családból származom én!").Amúgy semmi különös nem volt ma, leszámítva, hogy szakadt az eső: meg kell állapítanom, hogy felváltva vannak a napsütéses hetek és az esős hetek. Az időjáráselőrejelzés szerint most az utóbbi van kilátásban. Vacsorára jóízűen betunkoltam a maradék paprikáskrumplit, most meg megyek aludni, tele hassal nagyon lehet ugyanis.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.02. 23:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr201494533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása