Ma hatalmas élményem volt. Egy nappal a Bayern München-Stuttgart meccs előtt elmentünk a Mercedes-Benz-Arénába. Körbevezettek bennünket: voltunk VIP-részlegen: úgy be volt rendezve, hogy sztem vannak ott olyan vendégek is, akik ki se mennek a stadionrészbe meccset nézni; TV, zongorarészleg, bárpult és mindenféle zsanna-manna. Van pénz... No persze ez a főszponzoroknak van. Ezután benéztünk az aranylábúak öltözőjébe, a bírók öltözőjébe, a sajtószobába, majd azon a bizonyos folyosón mi is "kifutottunk" a pályára. Ültem a kispadokon és az edzői székben is, valamint álltam a kapuban is. Annyira jó volt!!!!!!:D:D:D Ja, és megkaptam a diákigazolványomat is, úgyhogy délután elintéztük azt a bizonyos féléves bérletet, amivel orrvérzésig lehet utazni bármikor bárhova. Elmentünk bevásárolni a hétvégére, kaja, ilyesmi, majd visszajöttem. Valahogy nem vagyok annyira jól, sztem lázam van, meg szédülök is, szóval lefekszem aludni. Holnap megyünk kirándulni a Bodensee-hez, biztos nagyon szép lesz, majd mesélek. :D Összességében ma nagyon jó napom volt, végre volt egy nagyon-nagyon jó program!!!:D:D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.30. 23:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr501487948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása