Az összevonás oka ismét egy bulipróbálkozás volt. Szerdán reggel most nem voltam önszorgalomból ökológián, inkább pihentem egy kicsit a betegségre, illetve hogy bírjam az estét. Én hülye... Délután a welcome week keretén belül sikerült megnéznünk a főépületet (kastélyt) kicsit alaposabban, olyan termekbe mehettünk be, amelyek egyébként zárva vannak. Ja, és a legjobb: felmentünk a kupolába is. Sztem nagyon szép volt a kilátás, az esti fényben nagyon mutatós volt a táj. Este pedig hivatalosak voltunk egy kocsmatúrára: központi szervezéssel betekintést nyerhettünk (volna) a helyi éjszakai kocsmaéletbe. Egyértelműnek éreztem, hogy ott a helyem. Elindultunk Babyval ketten, de összesen kb 12-en voltunk. Amikor odaértünk az első helyre, a szervezők leültek külön társalogni, minket meg sokféle népeket hiányos nyelvtudással a másik sarokban hagytak. Mondanom se kell, hamar elfogyott a téma. Utána meg jobbára nézegettük egymást, olyan kínos volt. Mondták a szervezők, hogy akkor még kb 2-3 helyre megyünk, de mi eljöttünk hamarabb, mert nem láttuk értelmét. Kb fél 11re értünk haza, de beszéltünk egy csajszival és ő is mondta h otthagyta olyan 10körül, szóval másnak se jött be. No mindegy, megint így jártunk. Ráadásul Panka és Mártika írt olyan fél 2 körül sms-t, hogy milyen jó bulit csinál Tibi bácsi a Lovardában. Kicsit irigy voltam, de még mindig nem adtam fel. :D

Csütörtökön sokáig aludtam, elmentünk Krisztivel ebédelni, utána angol óra, beszélgettem egy cseh csajjal, nagyon rendes volt. Menedzsmentet tanul idekint egy évig, de náluk egy kicsit komolyabb volt a pályázatelbírálás, mint nálunk: többfordulós vizsgák után sikerült csak elnyernie az ösztöndíjat. Szegények... Drága barátném, a kishazánkat nem ismerő, lokálpatriotizmusomba beletipró Natalie most nem fakított semmivel. Este lakógyűlés volt, megbeszéltük a házibuli terveit, és hogy kinek mit kell csinálni. Én a dekorációs- és takarítócsoportba jelentkeztem, mert úgy gondolom az jobban megy, mint a piabeszerzés vagy a zenélés :D Ja, és nem én szervezem a bulit, szóval még van bizodalmam. :D Este pénzügyi és irodalmi tanácsadó voltam, most meg megyek aludni, mert holnap korán kell kelni.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.30. 00:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr431487490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása