Megkezdtem negyedik hetemet Stuttgartban. Azt hiszem, reggel el is dőlt, h mi lesz az elfoglaltságom: arra ébredtem, h rettentően fáj a fejem és a torkom. A szokásos őszi megfázás itt is elért, hiába menekültem el előle. :) Nincs komoly baj, de kell egy hét, mire lezajlanak és elmúlnak a tünetek. :( Ma nem volt órám, szóval nyugodtan aludtam. Délben Babyval megebédeltünk technikásan a menzán: saját kaját vittünk és kihasználtuk az ingyen meleg levest (kicsit hajléktalan feeling ez a kifejezés így). Nem titkoljuk: magyarok vagyunk, az életre neveltek minket! :D Ebéd után visszajöttem a szobába, de nem fogott a hely. A többiek órán voltak, vagy otthon betegeskedtek. Elindultam azon felbuzdulva, hogy reggel megérkezett az ösztöndíj: egy egyetemista szemében ez maga a gazdagság! Eltökélt szándékom volt ismét, h csizmát veszek. Útközben vettem olcsó kockás kendőt (sálat) a torkomnak, a Deichmannba betérve vettem észre, hogy új darabok érkeztek csizmákból, és sikerült is találnom egy Ibikéset! :D Hazajöttem, beszélgettem az otthoniakkal és a debreceniekkel is. Most éppen arra várok, h Süenke :D végezzen a fürdőben, és mehessek zuhanyozni, mert jó volna időben lefeküdni, és kialudni valamennyire ezt a megfázást. Holnap reggel projektmenedzsment és délután angol.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.26. 21:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr591477459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása