Reggel úgy elaludtam, mint annak a rendje és módja... 10 óra helyett fél11re értem oda a megbeszélt főzésre. Babyval és Krsiztivel csináltunk egy nagy adag rakott krumplit, nagyon jóllaktam, holnap is együtt kajálunk, mert maradt bőven. Délután beszéltem Mamával, olyan jó volt, úgy örültünk egymásnak :) Utána elmentünk egy környékbeli vásárba, de nem teljesen olyan volt, amire számoltunk: volt 2 hülyeségárus, 1 dodgem, 1 körbekisautós, 2 vattacukros, 1 palacsintás és egy büfé. Ennyi.. Mondanom se kell, hogy hamar a végére értünk. Beültünk utána egy cukrászdába, ettünk egy-egy szelet finom sütit. Utána még Katival gyorsan elszaladtunk a Kauflandba bevásárolni. Vettem finom gyümölcsteát, mert itt literszámra isszuk a teát:D Sikerült olyan finomat bekavarnom (teát, nem boroskólát :D), amilyet legutoljára Kovács Laci bácsi csinált nekünk még gimiben. Teaszürcsölgetés közben összehoztunk egy Csíder-lányok hármas beszélgetést, mert már nagyon hiányzott.Az ilyen dolgok azért jók,mert olyan mintha otthon lennék, és így még egyátalán nics honvágyam, pedig már 3 hete vagyok itt. Filmet ma nem nézek, inkább lefekszem időben, kihasználva az óraátállítás plusz egy óráját. :D

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.24. 22:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr901472752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása