Nyilván esett megint, amikor felkeltem, szóval legközelebb majd csak akkor fogok szólni, amikor nem esik, mert egyelőre úgy néz ki, hogy az a ritkább.

11ig aludtam, nem volt kedvem felkelni. Átmentem Babyhoz kajálni a csajokkal, beszélgettünk ott egy kicsit, utána visszajöttem, kicsit kitakarítotam a fürdőszobát, a szomszédom, Jan pedig a folyosót meg a bejáratot, úgyhogy rend van. Utána filmeztem délután (Én, a nő, plusz egy fő), majd vacsorát csináltam: ugyan megint hagymás rántotta, de jól esett, főleg azért, mert eszembe jutott, amikor otthon péntek esténként azt ettünk egy nagy csupor teával... Este Mártikával és Pankával beszélgettem, beszámolót tartottak a hétvégén történtekről, nehogy lemaradjak valamiről :D Most meg lassan menni kellene aludni, mert holnap suli. Benézek reggel a többiekkel egy Biomassza előadásra, mert a pénteki Megújuló energiaforrásokat le kell adnom óraütközés miatt... :(

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.18. 23:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr921459327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása