Ma éreztem először azt a két hét alatt, hogy egy kicsit szeretnék otthon lenni. Mondjuk amikor kijöttem, már akkor tudtam, hogy ez az érzés fog elfogni, amikor eljön ez a nap. Ugyanis ma van a nyitóbuli a Luciferben... Dehát meg fog várni a hely is, meg az emberek is. És csak remélem, hogy mindenki jól érzi magát ma este.

Reggel a változatosság kedvéért megint nem volt óra, átrakták más időpontba, csak az a baj, hogy ütközni fog egy másik órámmal, nem tudom, hogy mi lesz. Megebédeltünk, utána irány a természetvédelem, már annyira vártam, igazából az összes közül a legjobban, de sztem ezt sejtettétek. A bácsi nagyon aranyos volt, bár tipikus professzor, kicsit szétszórt, de jól van ez így. Az előadás után rövid megbeszélés volt a gyakorlatról, ami abból fog állni, hogy írnunk kell egy dolgozatot. Annyi engedményt kaptunk, hogy nekünk nem kell tervezni (szerencsére), elegendő egy magyar nemzeti parkot bemutatnunk, és dolgozhatunk csoportban is. Jupijú!

Visszajöttem, kitakarítottam a szobában, beszéltem a családdal, jó szorakozást kívántam a Csíder-lányok otthonmaradt 2/3-ának, majd vártam a vendégeket. Este ugyanis kinyitottam a Tékámat, kisebb mozitermet alakítottunk ki a szobából. Átjött Baby, Kriszti és Kati, és megnéztük a Másnaposokat: ez a film még másodjára is nagyon jó (köszi Dani a tippet XD). Most pedig megyek aludni, mert reggel korán keltem. Holnap szombat, hétvége. Megint... Fura, hogy elszaladt ez a hét is, pedig nem sürgetem az időt, olyan jó itt!!!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.16. 22:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr721455089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása