Végre, végre, végre!!! Volt ma előadás!! Agrárökológiai ismeretek. Maga az előadás nagyon tetszett, bár még sztem főleg azért, mert ismerősek voltak az eddig tanultak, illetve mert megértettem mindent és megnyugodtam, h szépen beszél németül a tanár. Azonban a hallgatók hozzáállásáról már nem mondhatom el ugyanezt. Odaértem kezdés előtt 10 perccel, én voltam a 4., a tanár csak negyedkor kezdte az előadást (itt ez a szokás). Viszont még volt aki 40 perc késéssel is bejött, vagy aki már 9kor lelépett, de a kedvencem az a lány volt, aki a 9:45ig tartó előadásra 9:35kor érkezett. Eszembe jutott Nagy Csilla, mikor mesélte a berlini élményeit, ő is mondta h ki-bejárkáltak. Engem viszont ez zavart, mert kicsit átjáróház volt az előadó. Pedig nem beszélgettek egymással, csak mire minden érkező levette a kabátját, előszedte a jegyzeteit, megitta a kis kávéját (!!!), az mind plusz zörej volt. Az előadás végén is volt egy sajátos német szokás: a diákok a padon kopogva jelezték az előadónak, hogy tetszett az előadás. Erre szokták mondani, hogy ahány ház.... Beszéltem a tanárral, elmondta, h miből tudok a vizsgára felkészülni, honnan tudom majd letölteni a diákat, meg egyátlán h "Isten hozott"! Nagyon rendes embernek tűnik így elsőre.

Megebédeltem, visszajöttem a koliba, örömmel tapasztaltam, hogy jó a mosógép, viszont már mosott valaki, gondolom ő is megörült ennek a ténynek. Teljesen átfáztam az előadóban, a fejem is megfájdult, szóval lefeküdtem 5 percre (!!!) :D Délután sétáltam a környéken, jelentkeztünk az ún. Welcome week ingyenes programjaira (múzeumlátogatás, ilyesmi). Utána az este a szokásosan alakult: hazatelefonálás, de nem E.T. módra, majd film, most a Vörös sárkány következik.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.14. 22:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr691450861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása