A mai nap nem volt annyira eseménydús, mint az eddigiek. Felkeltem olyan 10 körül, de olyan csúnya idő volt, ahogy elhúztam a függönyt: az a ködölős, sűrű eső szitált. Nem is volt kedvem sehova se indulni. Elmentünk ebédelni (halat!!!), utána visszajöttünk, elmentünk a Pennybe, vettem buborékos (!!!) ásványvizet. Vásárlásomból visszatérvén felporszívóztam a szobámban, mert már nagyon nyávogtak a porcicák. Porszívózás közben a sarokban találtam vmi csillogót, és miután jobban szemügyre vettem, kiderült, hogy mexikói aprópénz: 10centavo. Oknyomozásom így véget ért, összeállt a kép, miszerint előttem itt egy mexikói lány lakott (találtam hajcsatokat is). Utána elmentünk Katival a Kaufland nevezetű hipermarketbe, vettem ruháskosarat, igaz nem nyikorog, de legalább tudok menni serényen a padlásra teregetni. Mielőtt bementünk a boltba, arra lettünk figyelmesek, hogy 2 c-t bilincsbeverve vezetnek ki a boltból a rendőrök. Újabb dolog, amiből rájöttem, h ebben az országban rendben mennek a dolgok. Visszaértünk olyan 5 körül, azóta itt vagyok a szobában. Kimentem ugyan friss levegőt szívni, de ez az időjárás úgy lehúzza az embert. Beszéltem kb. 2 órát a családdal, ennyi kellett, hogy kifogyjak a mondandómból. Tök jó volt, mert láttam Keresztet, Fifit, Sanyikát, Danit, Évit, Izát, Patit és Zolit is (szalonnát sütöttek nálunk, és engem nem hívtak). Utána vacsora, majd fürdés-fekvés. El se hiszem, h már 1 hete itt vagyok, úgy elrepült az idő. Hétfőtől kezdődnek az előadások, sztem még jobban telni fog az idő, bár még nincs honvágyam.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.09. 21:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr331439552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása