Szerdán nem volt órám, de már délelőtt óta party-hangulatban voltam, pörögtam nagyon. Megebédeltünk a csajokkal a menzán, de már sajnos nem emlékszem, mi volt az ebéd, annyira mély nyomot nem hagyott bennem! :) Megbeszéltük, h délután alszunk egy kicsit, utána készülődés, és jönnek ide alapozni. Ez majdnem így is volt, leszámítva, hogy egy percet sem aludtam. Jöttek 9re, illetve Kati fél10re, megittuk a pezsgőt, illetve a maradékot elvittük magunkkal, hiszen csak ide mentünk a szomszédba. Hárman felöltöztünk piros-fehér-zöldbe, Babyra pedig a kék-fehér blúza miatt ráfogtuk, h finn. :D:D Odaértünk, megkaptuk az ajándék "koktélt": vodka-narancsot ittam :)) Annyira nem volt jó buli, de rossznak se mondanám, maradjunk annyiban, h elment egynek. Ott voltak a franciák és a csehek, akik már ismerősek, meg egy orosz illetve egy litván srác. Az ISO-sok között is voltak persze ismerős arcok. ;) Beszélgettem még egy német sráccal is, akiről fogalmam sincs, hogy került a társaságba, de mindegy is. Utána Katival csocsóztunk még egy kicsit: első körben megvertünk egy spanyol+valamilyen ázsiai országból származó csapatot, majd a második körben a 2 spanyol srác tisztességesen lealázott bennünket. Úgy látszik kicsiben is működik a foci-hierarchia. :)) Utána jöttünk is, kb 3/4 1ig voltunk, de elvileg amúgy is csak 1ig tartott a buli. Fényképek később...

Csütörtökön elmentünk Krisztivel délelőtt vásárolni, utána meghívott ebédelni: majorannás csirkét csinált, nagyon finom volt. Rájöttem, h ezt még én is meg tudom majd a későbbiekben csinálni, ez pedig nagy szó. :)) Délután angolom volt, de semmi kedvem nem volt menni, meg egyébként is olyan szontyi napom volt. Angolon megmondta a tanár, h január 19-én írjuk a félévzáró vizsgadolgozatot, Anya reakciója erre az volt, h akkor lehet otthon tanulni. Debrecenből se viszek haza sose tanulnivalót, majd pont innen cipelem... Óra után hazajöttem, és nagyon nem csináltam semmit. :D:D Ez az élet... Beszéltem az otthoniakkal, már nagyon közelinek érzem a hazautat. :D:D Kb. ennyi erre a 2 napra. Pénteken természetvédelem, szerencsére már nem a bolond gyerek tartja, így nagy eséllyel érteni is fogjuk. Most pedig nyugodalmast!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.11. 01:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr801590385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása